Chiudi annunziu

A divisione di semiconduttori di Samsung, Samsung Foundry, hà dettu durante l'avvenimentu Samsung Foundry 2022 chì hà da cuntinuà à migliurà i so chips di semiconduttori per fà li più chjuchi, più veloci è più efficienti energetichi. Per questu scopu, hà annunziatu i so piani di pruduce chips 2 è 1,4nm.

Ma prima, parlemu di i chips 3nm di a cumpagnia. Uni pochi mesi fà, hà cuminciatu à pruduce u primu 3nm in u mondu chips (aduprendu u prucessu SF3E) cù a tecnulugia GAA (Gate-All-Around). Da sta tecnulugia, Samsung Foundry prumetti una mellura maiò in l'efficienza energetica. Da u 2024, a cumpagnia pensa à pruduce a seconda generazione di chips 3nm (SF3). Questi chips sò supposti avè un quintu transistor più chjucu, chì hè suppostu per migliurà l'efficienza energetica. Un annu dopu, a cumpagnia pensa à pruduce a terza generazione di chips 3nm (SF3P +).

In quantu à i chips 2nm, a Samsung Foundry vole principià a pruduzzione in 2025. Cum'è i primi chips Samsung, presentanu a tecnulugia Backside Power Delivery, chì deve migliurà u so rendiment generale. Intel pensa à aghjunghje a so versione di sta tecnulugia (chjamata PowerVia) à i so chips già in 2024.

In quantu à i chips 1,4nm, a Samsung Foundry hà pensatu di cumincià à pruduce in 2027. À questu puntu, ùn hè micca cunnisciutu ciò chì migliuraranu. Inoltre, a cumpagnia hà annunziatu chì da u 2027 hà intenzione di triplicare a so capacità di produzzione di chip cumparatu cù questu annu.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.