Chiudi annunziu

Google Maps hè un strumentu indispensabile chì vi pò guidà à traversu spazii familiari è micca cunnisciuti è vi aiuta à truvà u locu chì cercate. Per parechje persone cun un poveru sensu di direzzione, l'applicazione populari in u mondu hè literalmente una manna divina.

Una di e funzioni più populari di Maps per un bellu pezzu hè Street View, chì vi permette di "passà à traversu" i lochi mappati da Google, cum'è strade o strade. Hè faciule d'utilizà è pò ghjucà un rolu chjave in a pianificazione di i vostri viaghji. Se ùn l'avete mai usatu in u vostru telefunu prima, eccu cumu per accende. Hè veramente faciule.

  • Aprite l'app Google Maps.
  • Cliccate l'icona in cima à destra Layer.
  • Selezziunate una opzione da u menu Street View.
  • Avà tocca à qualsiasi di i linee bluper entre in Street View.

A visualizazione hè "per default" divisa in dui schermi, a parte superiore mostra a vista di a strada stessu, a parte inferiore mostra u tipu di mappa predeterminatu. Toccate l'icona di l'estensione di l'imaghjini per passà à u modu di schermu pienu. Trascinate u dito nantu à u screnu per fighjà intornu, toccu e frecce per avanzà o retrocede un pocu (doppiu toccu fora di e frecce vi moverà una distanza più grande).

A "vista di strada" hè una bella manera di fà una idea di una zona prima di andà. Per quelli chì ùn ponu micca viaghjà o ùn piace micca andà troppu luntanu da a casa, pò apre un mondu sanu novu.

U più lettu d'oghje

.