Chiudi annunziu

Google ufficialmente uni pochi di ghjorni fà introduttu i novi telefoni Pixel 7 è Pixel 7 Pro. L'ultime hè suppostu di cumpete cù i flagships più high-end di l'oghje, cumprese Galaxy S22 Ultra. Fighjemu un ochju più vicinu per vede s'ellu pò veramente ghjucà in a stessa liga cum'è l'attuale flagship di Samsung.

Pixel 7 Pro è Galaxy U S22 Ultra hà schermi paragunabili. Per u Pixel 7 Pro, a so dimensione hè 6,7 inch, chì hè 0,1 inch più chjuca di u cuncurrente. Tutti dui anu a stessa risoluzione (1440p) è a freccia di rinfrescante (120 Hz). Galaxy In ogni casu, u S22 Ultra vanta una luminosità massima più altu di 1750 nits (vs. 1500).

U Pixel 7 Pro hè alimentatu da u chipset Tensor G2, mentri Galaxy U S22 Ultra usa u Snapdragon 8 Gen 1 è l'Exynos 2200. Ùn sapemu micca à questu puntu cumu u Tensor di a nova generazione si cumporta contr'à i chips cuncurrenti sopra citati, cum'è i novi Pixel ùn saranu micca in vendita finu à u 13 d'ottobre. Tuttavia, cunsiderendu a prima generazione, pudemu assume chì serà un pocu più lento. U novu flagship di Google basamente offre una capacità RAM più altu (12 versus 8 GB), ma hà menu opzioni di dimensione di memoria interna (128, 256 è 512 GB versus 128, 256, 512 GB è 1 TB).

In quantu à a camera, a maiò parte di a ghjente sà avà chì u software è l'intelligenza artificiale chì guidanu e fotocamere di smartphone muderni ponu fà una grande differenza, cusì i paraguni basati strettamente nantu à e specifiche ùn ponu micca esse cumpletamente precisi in questa zona. In ogni casu, u Pixel 7 Pro offre una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 48 MPx, mentre chì a principale hà una apertura di lenti f / 1.9 è stabilizazione ottica di l'imagine, a seconda hè "wide" è u terzu teleobiettivo. cù zoom otticu 5x è stabilizazione ottica di l'imagine.

Galaxy Di sicuru, u S22 Ultra vince in questa zona "nantu à a carta", chì offre un sensoru più, una risuluzione più alta è livelli di zoom megliu. In particulare, hà una camera principale 108MPx cù apertura di lente f / 1.8 è stabilizazione ottica di l'imaghjini, un teleobiettivo periscopiu 10MPx cù zoom otticu 10x, una lente standard 10MPx cù zoom 3x (entrambi anu stabilizazione ottica di l'imagine) è un 12MPx ultra-wide- lente d'angolo.

Infine, u Pixel 7 Pro hè alimentatu da una batteria 5000 mAh cù supportu di carica rapida 30W, mentre chì Galaxy A batteria di listessa dimensione di u S22 Ultra supporta a carica rapida di 45 W. Nessunu telefonu vene cun caricatore.

Comu pudete aspittà, u Pixel 7 Pro hè più prezzu di u Galaxy U S22 Ultra, invece, hà una dispunibilità significativamente più limitata. In i Stati Uniti, u so prezzu principiarà da 899 dollari (circa 22 700 CZK), mentre Galaxy U S22 Ultra hè vendutu quì da $ 1 (circa CZK 200; in u nostru paese, Samsung vende per CZK 30).

Hè ancu vale a pena nutà chì Galaxy U S22 Ultra hà parechji trumps in a so manica cumparatu cù u so rivale. U primu hè u supportu S Pen è u sicondu hè un supportu di software più longu. Puderia sorprenderà, ma u Pixel 7 Pro riceverà una aghjurnazione in u futuru Androidper menu, vale à dì trè. In cunclusioni, pò esse dichjaratu chì ancu s'è i dui telefoni appartenenu à u stessu segmentu di u mercatu, sò abbastanza diffirenti per ùn "passà nantu à i colti di l'altri". Hè un telefuninu megliu in termini di specificazioni Galaxy U S22 Ultra è cum'è bonus offre un stylus, invece u Pixel 7 Pro ùn hè micca luntanu in quantu à u hardware è serà vendutu significativamente più prezzu. Stu paragone ùn hà micca un vincitore chjaru.

Pudete cumprà i migliori smartphones quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.