Chiudi annunziu

Ieri, cum'è parte di un bumbardamentu massivu di quasi tuttu u territoriu di l'Ucraina, a Russia hà colpitu indirettamente un grande edifiziu civile in Kiev, induve si trova u centru di ricerca è sviluppu di Samsung. Hè unu di i più grandi centri europei di R&D di u giant coreanu è à u stessu tempu a so sede regiunale. L'edifiziu hè statu pocu dannighjatu da una fucile chì sbarcò accantu à ellu.

Immediatamente dopu, una seria di video è ritratti apparsu in Twitter chì mostranu assai polvera è fumu in l'aria intornu à l'edificiu. L'altitudine apparentemente ospita micca solu Samsung, ma ancu una di e più grandi cumpagnie energetiche ucraine, DTEK, è u cunsulatu tedescu.

Samsung hà publicatu a seguente dichjarazione più tardi in u ghjornu: "Pudemu cunfirmà chì nimu di i nostri impiegati in Ucraina hè statu feritu. Alcune di i finestri di l'uffiziu sò stati dannati da l'esplosione, chì hè accaduta à 150 metri di distanza. Semu impegnati à cuntinuà à assicurà a sicurità di i nostri impiegati è continueremu à seguità a situazione da vicinu ".

Samsung era una di e cumpagnie glubale chì hà limitatu e so operazioni in Russia dopu a so invasione di l'Ucraina. In marzu, hà annunziatu ch'ellu smetterà di vende smartphones, chips è altri prudutti in Russia, è ancu suspende temporaneamente l'operazioni in una fabbrica di TV in a cità di Kaluga, vicinu à Mosca.

Tuttavia, in settembre, i ghjurnali russi anu infurmatu chì Samsung puderia ripiglià a vendita di smartphone in u paese stu mese. U giant coreanu hà rifiutatu di cummentà u rapportu. S'ellu avia veramente piani di ripiglià e spedizioni telefoniche in Russia, ùn pare micca prubabile à a luce di l'avvenimenti recenti.

U più lettu d'oghje

.