Chiudi annunziu

L'app di messageria populari in u mondu WhatsApp hè stata literalmente sbulicata una funzione dopu à l'altru ultimamente per ritruvà i so cuncurrenti. Per esempiu, in a zona privacy o emoticons. Avà hè statu revelatu chì hè travagliatu per aumentà u numeru di participanti in u chat di gruppu.

U numeru di participanti di chat di gruppu hè statu aumentatu da 256 à 512 in ghjugnu è avà WhatsApp secondu u situ WABetaInfo travaglia per duppià quellu numeru. I tester beta selezziunati anu digià cuminciatu à riceve a nova funzione, è puderia esse prestu dispunibule per u publicu generale.

Un chat di gruppu cù 1024 participanti hà da travaglià esattamente u listessu cum'è i limiti precedenti. Vi vede più missaghji è i vostri missaghji ghjunghjeranu più persone. U novu limitu serà applicatu principalmente à l'utilizatori chì si movenu in urganisazioni più grande.

Se pensate chì 1024 persone in un chat di gruppu era assai, pudete esse sorpresa di sapè chì unu di i principali cuncurrenti di WhatsApp, Telegram, vi permette di aghjunghje sin'à 200 participanti à u stessu gruppu. Un numeru cusì grande hè adattatu per grandi imprese o se utilizate u gruppu per scopi di trasmissione. In questu casu, permette di mandà un missaghju o infurmazione à un gran numaru di persone à una volta.

U più lettu d'oghje

.