Chiudi annunziu

Samsung hè statu u primu fabricatore di smartphone à truvà successu in u segmentu di u telefuninu flessibile. Era u primu à fà i puzzicheghji un pruduttu per e masse. Avà u giant tecnulugicu coreanu hà vantatu cumu hà prumuvutu i so ultimi "benders" in modu originale in u mondu. Galaxy Da Fold4 a Da Flip4.

In i cità brasiliani di Rio de Janeiro è São Paulo, Samsung hà stallatu un billboard unicu di grande scala cù u quartu Flip in parechji lochi in u centru. U cartellone fisicu si piega è si sviluppa, cum'è u dispusitivu stessu. Inoltre, quandu caricate un "selfie" nantu à e social media cù l'hashtag #GalaxyExperienceRJ, a foto appariscerà nantu à un grande cartellone in a forma di un display di u telefuninu esternu, chì si trova in u distrittu di Copacabana di a prima cità citata.

Campaign_of_Samsung_on_nove_skladacky_1

In Belgio, Samsung hà stallatu sedie uniche in forma di Flip4 in e fermate d'autobus. I telefuni puderanu esse usatu cum'è sedie vere. Sta campagna di publicità hà iniziatu u 26 d'aostu è durò circa un mesi, chì si faci in cinque lochi diffirenti, cumpresa l'Anversa Opera Street.

Campaign_of_Samsung_on_nove_skladacky_2

In Taiwan, in particulare à Sun and Moon Lake, Samsung hà svelatu i dui novi puzzle via un spettaculu di droni. Siccomu i telefoni sò verticalmente è horizontalmente simmetrici, u so disignu s'assumiglia à un specchiu. In listessu modu, a riflessione di a luna nantu à a superficia di u lavu hà una qualità di specchiu.

Campaign_of_Samsung_on_nove_skladacky_5

In Giappone, Samsung hà dimustratu a resistenza à l'acqua di Flip4 è u modu FlexCam. Dopu avè plegatu à a mità è u pusatu in un tank d'acqua, a so camera hà catturatu una foto rimarchevule chì mostra un pesciu rossu chì vola in u celu. A campagna hà attiratu una attenzione considerableu in u paese, guadagnendu quasi un quartu di milione di "Mi piace" in menu di trè settimane.

Campaign_of_Samsung_on_nove_skladacky_4

Pudete micca avè nutatu, ma Samsung hà prumuvutu o promuove ancu u novu Flip quì. Dapoi u 22 d'aostu, un tramviu viola passa per Praga chì mostra una di e so varianti di culore. A FlexCam di u telefunu hè furmatu nantu à u tram per currisponde à e so porte, cusì pare chì i passageri sò filmati da u Flip.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.