Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Un serviziu di nutizie completamente novu è blog per i media hè statu lanciatu oghje da Samsung Electronics Czech è Slovak. I ghjurnalisti è u publicu generale ponu cusì ottene l'infurmazioni cumplette in un locu informace circa l'attività è i prudutti di a cumpagnia, cumpresi tutti i comunicati di stampa, l'imaghjini è i materiali video emessi. Questu hè digià a 41a mutazione di lingua di u serviziu Newsroom da Samsung Electronics.

U novu serviziu di nutizie Samsung in a Repubblica Ceca hè dispunibule à www.samsungnewsroom.cz a news.samsung.com/cz è rapprisenta u serviziu più cumpletu à data per i ghjurnalisti è i cunsumatori. Dopu à l'esempiu di a sala di stampa glubale Samsung Newsroom, furnisce micca solu informace nantu à l'ultimi prudutti è servizii Samsung, ma ancu materiali nantu à l'attività lucali, novi piani corporativi in ​​a regione è attività chì sustenenu e cumunità lucali.

Samsung Newsroom Repubblica Ceca 2 (copia)

Un arrangiamentu mudernu è chjaru faciliterà a navigazione nantu à u situ web è a ricerca d'infurmazioni specifiche o sezioni tematiche. I dui rapprisentanti di i media, per quale hè stata creata una tabulazione speciale, è i cunsumatori truveranu in un locu un pacchettu cumpletu di materiali nantu à i prudutti è l'attività di a cumpagnia, cumprese comunicati di stampa, articuli, ritratti è video.

Samsung Newsroom Czech Republic si unisce à una quantità di uffizii di stampa regiunale di Samsung Electronics operati per esempiu in i Stati Uniti, Brasile, Germania o Gran Bretagna. Samsung pensa à sviluppà più e piattaforme di cumunicazione lucale per sparte e so storie ispiranti cù i cunsumatori in u mondu.

U più lettu d'oghje

.