Chiudi annunziu

Comu pudete ricurdà, uni pochi di settimane fà una foto di una bateria di u telefuninu apparsu in l'etere Galaxy S23 +. Avà una maghjina di a bateria di u S23 Ultra hè stata filtrata.

A stampa cù a bateria S23 Ultra pare esse da u documentu di certificazione, ma cum'è a bateria di u mudellu "plus" S23, ùn hè micca lista di a capacità. Sicondu u oramai legendariu leaker U universu di u ghjornu, chì hà liberatu a foto, però, a bateria hà una capacità di 5000 XNUMX mAh, chì hè ancu rivendicata da e fughe previ. Comparatu à l'Ultra attuale, ùn deve esse micca cambiamentu in questu rispettu.

U prossimu più altu "flagship" di a serie Galaxy S23 hà recentemente acquistatu u primu certificazione, chì hà revelatu chì hè statu pruvatu cù un caricatore cù menu putere ch'ellu pò trattà Galaxy S22 Ultra. Ch'ella finiscinu per esse 25, 45 o più Watts, Samsung hà assai per piglià in questa zona à longu andà, postu chì a cumpetizione per i so mudelli di punta offre 100W è una carica più alta. Questi mudelli caricanu parechje volte più veloce chì i "flagships" di u giant smartphone coreanu.

Galaxy U S23 Ultra deve altrimenti avè un disignu assai simili è dimensioni cum'è u so "futuru predecessore", 200 MPx camera, lettore di impronte digitali migliuratu dita è cum'è l'altri mudelli in a gamma, apparentemente serà alimentatu da u chip Snapdragon 8 Gen 2 (è possibbilmente u prossimu). Exynos). A serie deve esse liberata in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.