Chiudi annunziu

Truth Social, una app sustinuta da l'ex presidente di i Stati Uniti Donald Trump, hè stata greenlit da Google è hè dispunibule per scaricà in a tenda. Google Play. Pigliò parechji mesi per esse appruvatu perchè avia da risolve i prublemi di moderazione di cuntenutu.

A reta suciale Truth Social, chì s'assumiglia à a piattaforma Twitter (da quale Trump hè statu "espulsatu" l'annu passatu), apparsu in a tenda Apple à u principiu di l'annu. Hè solu avà dispunibule in Google Play Store perchè Google hà trovu prublemi cù a moderazione di u cuntenutu di l'utilizatori. Per esempiu, u giant di u software hà temutu chì i posti chì incitanu a viulenza puderianu appare nantu à a piattaforma.

Tutte l'applicazioni in Google Store devenu avè pulitiche strette di moderazione di cuntenutu di l'utilizatori. Queste pulitiche anu ancu impedisce a pubblicazione di cuntenutu illegale è cuntenutu chì ponu incitare a viulenza o incita à l'odiu.

Truth Social si discrive cum'è una piattaforma chì "incuraghja a conversazione globale aperta, libera è onesta chì ùn discrimina micca l'ideulugia pulitica". In più di Google Play è App Store, hè ancu dispunibule in a tenda Samsung Galaxy Store. Allora micca in a nostra regione, perchè se vulete pruvà sta reta, avete bisognu di cambià à a regione US.

U più lettu d'oghje

.