Chiudi annunziu

Ùn si pò dì chì un smart watch cun Wear L'OS di Samsung sò in qualchì manera eccellenti in quantu à a so resistenza, vale à dì Galaxy Watch5 Per quelli chì pruvate sempre. Sè ancu impostate a luminosità di a visualizazione à alta, scaccià i visi di l'orologio in diretta è utilizate assai applicazioni, avarete prublemi à aspittà un pocu per centu di a sera. Ma ci sò uni pochi di cose chì drenanu a bateria eccessivamente Galaxy Watch voi, almenu, limità un pocu è pudete allargà parzialmente a so durabilità. 

Aghjustate a luminosità di u screnu 

Hè logicu - menu brilla u display, menu manghja. IN Settings -> Mostra pudete tuccà u menu Gia limità a luminosità di u display. Pudete mette quì Luminosità automatica, chì l'adatta idealmente à e cundizioni circundante, chì hè cunvenutu perchè brilla menu in u bughju, più in u sole, è ùn avete micca bisognu di regulà ellu stessu.

Disattivà Sempre On 

A spegnimentu di a pantalla sempre attiva hè un altru modu praticu per allargà a vita di u vostru watch. Questa opzione si trova in i paràmetri di visualizazione sottu l'opzione Gia, ma hè abbastanza per scrollà a faccia di u watch è toccu l'icona di u watch chì indica a funzione.

Limite l'illuminazione di l'orologio inutile 

V Settings e menu Mostra truverete ancu altre opzioni cum'è Svegliate alzendu u polsu, Svegliate toccu u screnu, Svegliate girandu a lunetta (u Galaxy Watch4 Classic). Se spegnete questu, impediscerete l'illuminazione innecessaria (accidintali) di u display è cusì ancu risparmià a bateria. Pudete tandu accende u display pressendu u buttone.

Limite l'illuminazione di l'orologio inutile

Reduce u limitu di tempu 

limitu di tempu l'illuminazione di u display pò esse impostata à 15, 30 s o un minutu. Di sicuru, in questu sensu, hè utile à utilizà u tempu più bassu pussibule, ancu in quantu à vede l'applicazione. I limiti sò 20 seconde, 2 minuti o 1 ora. L'opzione di cunfigurazione hè di novu in u menu Settings -> Mostra.

Pruvate una faccia di watch differente 

Alcune facci di sguardu cù più animazioni è culori, è ancu capacità interattive è cumplicazioni drenanu a bateria di l'orologio più cà l'altri. Pruvate di sceglie un aspettu simplice chì prufitta di a visualizazione AMOLED di u watch. Basta à tene u to dito più longu nantu à a faccia di l'orologio è sceglie un altru.

Disattiva e notificazioni irrilevanti 

Riceve centinaie di notificazioni in tuttu u ghjornu piglia un peghju in a vita di a bateria di l'orologio. Per travaglià intornu à questu, disattivate e notificazioni di l'app innecessarii. Avete da andà à l'app per quessa Galaxy Warable in u telefunu cunnessu, selezziunate Paràmetri di u clock a Notificazione. Pudete ancu persunalizà e categurie di notificazione in modu chì riceve solu notificazioni impurtanti.

Verificate informace circa a bateria 

Quandu avete apertu l'app Galaxy Wearcapaci nantu à u telefunu, sceglite Paràmetri di u clock a Batterie, Ùn pudete micca solu accende quì Modu ecunumia (Pudete ancu attivà si scorri u dito in u display di l'orologio è toccu l'icona di a batteria), ma pudete ancu vede l'usu di l'orologio da quandu hè stata caricata per l'ultima volta. In questu modu, truverete ciò chì manghja più a so bateria è cusì evite l'usu di tali applicazioni è funzioni esigenti, chì allarganu un pocu a vita di a bateria.

Accende u modu di risparmiu di energia 

Avà chì avemu toccu u modu di risparmiu di energia, hè di sicuru utile per accendelu se l'orologio si scarica rapidamente, ma duvete aspittà chì a so funziunalità serà limitata. Pudete ancu accende / spegne in Settings -> Batterie, induve stu menu vi mostra quantu tempu l'orologio sarà attivu senza attivà ancu dopu chì l'avete attivatu, chì vi dà una idea più faciule di quantu durà u vostru orologio.

In casu di attivazione di u modu di risparmiu d'energia, e seguenti azzioni sò realizate: 

  • Spegne u gestu di sveglia 
  • Spegne Sempre On 
  • Spegne u Wi-Fi 
  • Limita a velocità di u processore 
  • Riduce a luminosità di u display di 10% 
  • Limiterà l'usu di a rete in u fondu 
  • Limita a pusizione di fondo 
  • Limiterà a sincronia di fondo 
  • Reduce u tempu. limite di foto à 15 s 
  • Taglia l'aghjurnamenti di u software

Galaxy Watch pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.