Chiudi annunziu

A Samsung Developer Conference 2022 hà iniziatu sta settimana, induve a cumpagnia presenta ogni annu e so novi funzioni di software è aghjurnamenti di u sistema. Durante l'avvenimentu, hà annunziatu chì serà più faciule per i sviluppatori di cuncepisce megliu servizii di assistenza sanitaria utilizendu dati da i dispositi Galaxy Watch. È hè una bona nutizia. 

A cumpagnia sudcoreana hà lanciatu u Samsung Privileged Health SDK è l'API di rilevazione di caduta, cù una soluzione di ricerca di salute per i programatori educativi è clinichi. TaeJong Jay Yang, vicepresidentu esecutivu è capu di a squadra di ricerca è sviluppu di salute in a divisione Mobile eXperience di Samsung Electronics, hà dettu: "Sò entusiasmu d'annunzià l'espansione di strumenti di sviluppatore, API è offerte di partenarii chì permettenu à esperti di terze parti, centri di ricerca è università per sviluppà capacità di tracciamentu è intelligenza indossabili per una salute, benessere è sicurezza più larga".

Cum'è parte di u prugramma Samsung Privileged Health SDK, a cumpagnia cullabureghja cù i capi di l'industria selezziunati è porta novi strumenti preventivi per mezu di dati da i so dispositi. Galaxy Watch. Per esempiu, dati di freccia cardiaca in tempu reale da u dispusitivu Galaxy Watch pò esse usatu cù a tecnulugia di seguimentu di l'ochji di Tobii per monitorà a sonnolenza di l'utilizatori è prevene accidenti di trafficu. In listessu modu, a suluzione di l'automobilistica recentemente introduta Ready pò Care da Harman per aiutà i cunduttori cù a sicurità per pudè utilizà i dati di fatigue per offre rotte alternative per riduce i livelli di stress di u driver. Puderà sona à a fantascienza, ma s'ellu funziona veramente, puderia salvà indirettamente a vita.

Samsung hà ancu introduttu una nova API per a deteczione di caduta, chì avemu digià cunnisciutu da Google o Apple, è in realtà hè ghjustu à piglià a so cumpetizione. I sviluppatori ponu cuncepisce l'applicazioni chì ponu detectà un utilizatore chì si inciampa o cascà è chjamanu aiutu. Cù a transizione à a piattaforma Wear OS 3 per u so novu smart watch, Samsung hà ancu designatu u sistema Health Connect in cooperazione cù Google. Attualmente in beta, offre un modu centralizatu per trasferisce in modu sicuru dati di salute è fitness da una piattaforma di marca à l'altru. Allora ci hè qualcosa per aspittà è pudete crede chì Galaxy Watch seranu un indicatore ancu più cumpletu di a nostra salute in u futuru, cum'è si curaranu di a nostra sicurezza. È hè ciò chì vulemu più da elli, in più di seguità l'attività è di furnisce notificazioni da u telefunu.

Galaxy Watch pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.