Chiudi annunziu

L'ultime versioni di l'interfaccia d'utilizatore One UI di Samsung sò dotate di un novu pannellu principale opzionale, cù quale l'utilizatori anu accessu più veloce micca solu à e so applicazioni preferite, ma ancu di pocu tempu. Disponibile per i dispositi One UI 4.1.1 (è più tardi One UI 5.0), sta Taskbar hè un aghjuntu simplice ma putente chì accelerà u travagliu è aghjunghje à l'interfaccia d'utilizatore di Samsung per u sistema operatore. Android un pocu di DNA da l'urdinatore. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè. 

U pannellu principale debuted in Aostu di questu annu, cù u mudellu Galaxy Da u Fold4, ma dapoi hè statu aghjuntu à parechje pasticchi Galaxy via l'aghjurnamentu di One UI 4.1.1. Stu pannellu piglia in prestito tutte e scorciatoie di l'app da u pannellu di l'applicazioni preferite. U pannellu principale riflette quellu di l'applicazioni populari nantu à u dispusitivu plegable Galaxy o tableta, ma cuntene ancu accurtatoghji à l'applicazioni recenti (se ci sò in sfondate, sicuru). Havi ancu un buttone supplementu chì, quandu pressu, mostra tutte e scurciate di l'applicazione da a barra di u travagliu in un cartulare quasi full-screen.

Cumu attivà a Taskbar in One UI 4.1.1  

Per vede u pannellu principale in u sistema, deve prima apre l'applicazione Settings, poi andate à a rùbbrica Mostra è quì cliccate nant'à u switch accantu à l'articulu Panel principale. Se toccu u testu, uttene un altru menu induve pudete sceglie per attivà o disattivà Mostra Apps recenti.

Un'altra grande funzione di u pannellu in One UI 4.1.1 / One UI 5.0 hè chì permette à l'utilizatori di lancià app in parechje finestre assai facilmente. Basta trascinate una app scurciata da a barra di u travagliu à a manca, à a diritta, in cima o in fondu di u screnu mentre vede una app, è l'altra app lanciarà in modalità split-screen o pop-up.

Stu travagliu vi darà assai di più di l'esperienza di una grande visualizazione, perchè i gesti di trascinamentu è di goccia funzionanu ancu quì, quandu simpricimenti trascinate u cuntenutu di una applicazione à l'altru. Questu hè di sicuru cumunu à l'altri telefoni cù una piccula visualizazione, ma hè ancu più sensu perchè pudete invucà sta multitasking cù solu gesti, senza avè bisognu di cliccà nant'à ogni menu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.