Chiudi annunziu

Per piacè di parechji, Google hà annunziatu uni pochi mesi fà chì Android è Chrome aspetta un futuru senza password. Grazie à e chjave d'accessu firmate criptograficamente guardate in u vostru telefunu, puderà accede à i vostri servizii preferiti facilmente è in modu sicuru. È quellu futuru hà cuminciatu avà.

A basa di stu cuncettu hè l'idea di una chjave d'accessu chjamata, chì hè un registru digitale chì liga i vostri dati persunali à un certu serviziu, firmatu in modu sicuru attraversu una catena di fiducia è almacenatu in u vostru telefunu. Pudete accede à u serviziu utilizendu metudi biometrici convenienti, cum'è l'impronta digitale, chì hè più faciule è più sicura ch'è inserisce una password.

Android avà riceve supportu per i passkeys attraversu Google Password Manager per aiutà à mantene in sincronia in u vostru dispositivu. I chjavi sò assicurati cù criptografia end-to-end, perchè ancu se Google coordina a distribuzione di e vostre chjave, ùn pò micca accede à elli è entra in i vostri cunti.

U supportu iniziale hè principarmenti focu annantu à i servizii web, è in più di l'usu di e chjave di u vostru telefunu per facilità d'accessu, serà ancu pussibule di utilizà per cunnette in u vostru urdinatore. Chrome pò vede un codice QR per u serviziu in u vostru urdinatore, chì poi scansà cù u vostru telefunu per auturizà a chjave d'accessu. Google hè ancu travagliatu per rende l'API dispunibule per i sviluppatori Androidu per sustene e chjave d'accessu nativu. Duveranu riceve stu sustegnu à a fine di l'annu.

Ci hè sempre assai travagliu da fà per u futuru senza password di Google in ogni modu. L'applicazioni è i siti web anu da esse aghjurnati, è i gestori di password di terzu è, sicuru, l'utilizatori stessi anu da preparà per questu cambiamentu maiò. Ùn sapemu micca voi, ma aspettemu veramente stu tipu di futuru.

U più lettu d'oghje

.