Chiudi annunziu

Tutti sapemu chì l'alimentu ùn deve esse persu. Tuttavia, mette in pratica sta idea hè spessu assai difficiule. Fortunatamente, ci sò un numeru di Apps chì ponu esse di grande aiutu in stu riguardu.

Nosh

Se sapete l'inglese è ùn avete micca paura di investisce un pocu di più tempu, pudete pruvà l'applicazione Nosh. Ingressu tutti l'alimenti chì cumprate, cumpresa a data di scadenza, in questa app, è l'app assicurarà chì ùn avete mai scaccià qualcosa chì avete accidentalmente lasciatu male. Inoltre, pudete creà liste di shopping è uttene cunsiglii utili per a cucina è a preparazione di pranzi.

Scaricate nantu à Google Play

Ùn manghjatu

Neszeneto hè un prughjettu maravigliosu chì ùn solu luttà contr'à i perdi alimentari, ma aiuta ancu à salvà. Attraversu sta app, pudete urdinà un alimentu diliziosu à un prezzu bellu da una larga gamma di imprese chì altrimenti andaranu persi. Ordine, paghe, pigliate. Salvà l'alimentu chì ùn puderia micca esse vendutu, salverà, è vi gudiri sempre.

 

Scaricate nantu à Google Play

Svuota u mo Frigorifero

Sentite chì a vostra dispensa è a vostra frigorifera sò strappate d'ingredienti, ma à u listessu tempu vi sentu chì ùn avete nunda da manghjà o da coccu ? Una applicazione chjamata Svuota u mo Frigo vi aiuterà. Solu bisognu di inserisce l'ingredienti chì sò attualmente in a vostra casa, è poi lasciatevi sorpresu da a quantità è a variabilità di ricette chì l'applicazione vi offre. In questu modu, e vostre materie prime ùn sguassate micca è risparmiate ancu più.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.