Chiudi annunziu

Ci hè parechje applicazioni chì permettenu di cunnette cù l'amichi, i culleghi o a famiglia per via di una videochjama. Se ùn avete ancu pussutu sceglie quellu chì vi cunvene cumplettamente, pudete esse inspiratu da i nostri cunsiglii per oghje.

Google scontra

Sè vo circate un strumentu 100% gratuitu per a cumunicazione video è à u stessu tempu sò un utilizatore di i prudutti è servizii di Google, Google Meet hè a scelta ovvia. Comu tali, l'applicazione offre tuttu ciò chì avete bisognu per fà videochiamate (cumprese i gruppi). Un altru vantaghju maiò hè chì pudete mandà u ligame per unisce à a riunione à qualcunu - l'altra parte ùn hà micca bisognu di avè l'applicazione installata, Google Meet pò ancu esse usatu in un ambiente di navigatore web.

Scaricate nantu à Google Play

Viber

L'applicazioni di cumunicazione populari includenu ancu Viber. Dentru sta piattaforma, vi ponu gode di cunversazione testu oltri chiamati voce è video cumpresi chiama di gruppu. Viber vanta caratteristiche cum'è a criptografia end-to-end di tutte e cumunicazioni, l'usu di e cumunità è i canali di cumunicazione, a capacità di fà chjamate boni à i telefoni fissi è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

n'ambasciata

L'utilizatori chì curanu a massima privacy anu ancu piaciutu l'applicazione Telegram. In più di a cumunicazione scritta è e chjama di voce, Telegram gestisce ancu e videochiamate, è offre una cumminazione di parechji tipi di criptografia per a massima sicurezza. Frà l'altri cose, include ancu strumenti cù quale pudete fà e vostre videochiamate speciali usendu diversi temi, stickers è effetti.

Scaricate nantu à Google Play

ZOOM

A piattaforma di cumunicazione Zoom hè popularmente usata soprattuttu per riunioni di travagliu o insegnamentu è corsi in linea, ma pudete ancu cunnette cù l'amichi è a famiglia attraversu. Hè un strumentu multi-piattaforma chì permette videochiamate, cumpresi i gruppi, offre opzioni per persunalizà l'aspettu è u sensu di a chjama, è sustene ancu una quantità di funzioni utili cum'è picture-in-picture o Split Screen.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.