Chiudi annunziu

A cuntrariu di a pantalla esterna di a serie Galaxy U Z Fold, chì in realtà funziona cum'è un smartphone normale (ancu un smartphone assai strettu), hà a visualizazione più esterna di a serie. Galaxy A funziunalità di Z Flip hè notevolmente più limitata. Ancu s'ellu hà migliuratu novu in l'ultima serie, u fattu ferma cusì Galaxy Avete bisognu di apre Z Flip per aduprà cum'è un telefunu. 

U cusì chjamatu display "copertura". Galaxy Z Flip vi permette di verificà e notificazioni, bascà funzioni cum'è Wi-Fi, sonu è flash di càmera, è aghjunghje uni pochi di widgets selezziunati (cum'è cuntatti preferiti, timer, etc.). Avete ancu l'opzione di usà cum'è un visore di càmera per cumpone megliu i vostri selfies è catturà cù e migliori fotocamere posteriori invece di a camera frontale inferiore. U so vantaghju principali hè chì pò esse assai simili à u vostru Galaxy Watch4/Watch5. Ma i vantaghji piuttostu finiscinu quì. 

L'opzione per disattivà a visualizazione esterna hè mancante 

A piccula dimensione di a visualizazione esterna significa chì l'usu raramente mai. Ci hè in realtà solu duie cose per quale hè ideale. U primu hè di mette in pausa è ripiglià a riproduzione di l'audio, ma ancu questu succede piuttostu raramente (soprattuttu se avete Galaxy Watch). Siconda, si tratta di verificà l'ora è s'ellu avete notificazioni pendenti. Bastamente, aghju apertu u telefunu per tuttu, cumprese a gestione successiva di notificazioni, perchè a so visione generale hè piuttostu confusa nantu à una piccula visualizazione è hè solu utile per sapè quale sò ghjunti à voi.

Tuttavia, u fattu chì ùn aghju micca aduprà assai a visualizazione esterna ùn hè micca u mutivu principale chì vogliu esse capace di disattivà completamente, nè significa chì hè intrinsecamente male. Hè più prubabile tocchi accidentali quandu aghju u mo telefunu in a mo sacchetta. Ancu cù u casu è u vetru in u locu, a visualizazione esterna di u Z Flip 4 in i vostri sacchetti si attiva da ellu stessu. Di sicuru, sti tocchi casuali facenu allora tuttu ciò chì hè pussibule - da ghjucà musica à cambià u wallpaper.

Per una certa ragione, a funzione di prutezzione di u toccu accidintali chì impedisce a visualizazione di attivà quandu u dispusitivu hè in un locu scuru (per esempiu in una sacchetta o saccu) ùn funziona micca cù un display esternu. Galaxy Cusì bè da Flip4. In fatti, pare chì ùn tocca micca u display di a copertina in tuttu, chì significa chì ùn pudete mai esse sicuru di ciò chì succede quandu avete u telefunu in a vostra sacchetta.

Possibile suluzione 

Di sicuru, ci sò parechji fatturi chì ponu influenzà questu. Ma ci sò ancu soluzioni software evidenti. Unu di elli hè a funzione "schermu duppiu-tap to wake", chì hè inclusa in quasi ogni smartphone Samsung Galaxy. Tuttavia, questu hè un altru spaziu induve Samsung ùn hà micca pensatu in avanti cù i so dispusitivi plegabili: a disattivazione di a funzione afecta i dui display, micca solu l'una o l'altra.

Dopu quì, pudete sguassate cumplettamente tutti i widgets presenti, ancu s'è vo cambiassi inavvertitamente l'area di u screnu principale in tuttu u tempu è perde u cambiamentu convenientu di a musica chì hè ghjucata. Samsung pò ancu simpricimenti migliurà u so algoritmu di prutezzione di u toccu accidentale in cunseguenza, o aghjunghje l'opzione per disattivà completamente.

Ma forsi a megliu suluzione seria in altrò - per fà un telefunu flexible Galaxy È Flip, chì serà più prezzu è più accessibile grazia à l'absenza di una visualizazione esterna. O torna a suluzione da u primu Galaxy Da Flip, quandu un tali dispusitivu puderia esse chjamatu, per esempiu Galaxy Da Flip4 FE.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.