Chiudi annunziu

Avete mai pensatu à fà un video ASMR ma hè statu ritenutu da una mancanza d'equipaggiu? Puderia sorprenderà, ma sè vo avete un smartphone Galaxy cù u supportu per u modu video Pro, pudete fà cun ellu solu.

A filiera indonesiana di Samsung hà spartutu nantu à TikTok Video cù cunsiglii per via di u video in modalità Pro u vostru flagship Galaxy aghjustate per uttene i migliori paràmetri audio per ASMR (Risposta Meridiana Sensoriale Autonoma). L'ASMR hè un tipu di video chì cuntene effetti di sonu chì dà à alcune persone una sensazione piacevule di tingling è aiutanu à rilassate o dorme.

Forse ùn sapete micca questu, ma ùn hè micca a prima volta chì Samsung s'aventura in questa zona. Quattru anni fà, u so prugramma di ricerca C-Lab hà sponsorizatu aiMo, una soluzione di registrazione di sonu ASMR per i telefoni Galaxy. U prughjettu hà creatu un accessori per smartphone in forma di un paru d'arechje per a registrazione ASMR.

Oghje, pare chì i telefoni intelligenti di u giant coreanu ponu registrà l'audio ASMR cù uni pochi di ritocchi à u microfonu via u modu Pro Video di l'app Camera, eliminendu a necessità di un paru d'arechje false. Aghjunghjemu solu chì u modu video Pro hè supportatu, per esempiu, da mudelli di a serie Galaxy S22, novi puzziche Galaxy Z Fold 4 a Z-Flip4 o Galaxy A53 5G.

U più lettu d'oghje

.