Chiudi annunziu

Halloween hè ghjuntu è pare chì tutti sò pronti à spaventà o esse spaventati. In questa occasione, una quantità di applicazioni preparanu avvenimenti speciali, per una settimana. Unu di elli hè l'app di navigazione populari Waze, chì vole cumincià à navigà in una vittura zombie stu Halloween.

Waze dice, chì sta stagione di Halloween pudete piglià u latu di un sopravvivente di zombie qualificatu è evità l'hordes di zombies virtuali. Immergiti in l'esperienza scegliendu l'umore Survivalist, a vittura Escapemobile è i prompt vocali Survivalist.

In alternativa, pudete navigà per e strade di u latu scuru è gode di struzzioni di navigazione umoristicamente inquietanti induve andate. Basta à cambià l'umore à ZombieMood, aduprate a vittura ZombieMobile è accende l'istruzzioni di voce "zombificata". Auto rimpiazzà a freccia di navigazione chì mostra a vostra situazione nantu à a mappa.

A nova sperienza di navigazione tematica di Halloween hè digià ghjunta à l'utilizatori di u mondu. Lingue supportate sò inglese, francese, spagnolu è portoghese. Pudete accede à i zombies nantu à a strada toccu My Waze v androidapp è selezziunate u banner Drive with Zombies. Ùn hè chjaru à questu tempu quantu durà stu avvenimentu, ma idealmente duverà esse qualchì tempu dopu à Halloween (vale à dì dopu u 31 d'ottobre).

U più lettu d'oghje

.