Chiudi annunziu

In u passatu, Samsung hà battutu longu battaglie di patenti cù parechje cumpagnie di tecnulugia rivali, cumpresa Apple, è hà ancu affruntatu investigazioni da l'autorità di u guvernu. Avà hè diventatu chjaru chì ellu hè investigatu da a Cummissione di u Cummerciu Internaziunale di i Stati Uniti.

A Cummissione di u Cummerciu Internaziunale di i Stati Uniti hà cunfirmatu chì investiga Samsung per una eventuale violazione di patenti. Inseme cun ellu, hà cuminciatu à esaminà e cumpagnie Qualcomm è TSMC.

L'investigazioni di Samsung, Qualcomm è TSMC implicanu certi semiconduttori, circuiti integrati è dispositi mobili chì utilizanu sti cumpunenti. L'investigazione di i giganti tecnulugichi hè stata pruvucata da una denuncia presentata da a cumpagnia di New York Daedalus Prime cù a cumissioni u mese passatu.

U denunciante dumanda à a cumissioni di emette un ordine chì pruibisce l'esportazione è a fabricazione di i cumpunenti pertinenti chì presuntamente violanu brevetti micca specificati. U casu serà avà attribuitu à unu di l'arbitri di u panel, chì tene una serie di audienze per cullà evidenza è decide s'ellu ci hè stata o micca una violazione di brevetti.

Stu prucessu pigghia assai tempu. Probabilmente va senza dì chì u giant coreanu cuntesterà a lagnanza à u megliu di e so capacità. Pudemu avè da aspittà parechji mesi per u risultatu di l'inchiesta.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.