Chiudi annunziu

À a cunferenza SDC22, Samsung hà parlatu di u so ecosistema di u dispositivu da una perspettiva SmartThings. Mentre a so spinta per una più grande apertura è interoperabilità di i dispositi IoT in casa hè assai benvenuta, à u listessu tempu pare chì quandu si tratta di sviluppà una interlinking attraente di prudutti è servizii in u so Tizen è Android, Samsung ùn manca qualchi prerequisites basi.  

Unu di i più grandi ostaculi per l'imprese per creà un ecosistema di dispusitivi invitanti è cumpletu hè chì e so diverse divisioni travaglianu quasi indipindentamente l'una di l'altru, o ancu cum'è clienti l'una di l'altru, quandu anu da travaglià inseme per creà esperienze cumuni da u stessu tempu. principiu. Questa struttura frammentata di tuttu u cunglomeratu crea differenze di disignu innecessarii trà i dispositi di u sistema operatore Android è Tizen.

Pigliate per esempiu qualcosa simplice cum'è u disignu di l'icona chì Samsung usa per i so app. L'icone di l'applicazioni di prima parte deve esse coherente in tutti i sistemi operativi in ​​quale sò usati. U Team One UI/Android in ogni modu, hà un accostu à UX, mentre chì a squadra di Tizen, soprattuttu quandu si tratta di l'apparecchi di casa, pare avè idee di cuncepimentu diverse, o almenu per una certa ragione ùn pò micca seguità cù u sviluppu di One UI nantu à e plataforme mobili.

Stu ditagliu solu hè a forza di e plataforme di Apple. Messaggi, Mail, Calendari, Notes, Safari, Musica è assai altri simpricimenti parenu uguali, migliurà l'esperienza d'utilizatore soprattuttu per i novi. Questa "fragmentazione" di Samsung pò facilmente fà sente chì ùn pò micca unisce tutte e so divisioni per un scopu cumunu, chì deve andà oltre a satisfaczione di l'azionisti, ma fucalizza più nantu à u cliente è l'utilizatori di i so prudutti.

A filosofia di cuncepimentu di One UI deve esse omnipresente 

Ùn pare micca esse una cumunicazione più stretta trà e squadre di cuncepimentu One UI è Tizen OS, è cusì nunda ùn aiuta à creà un sensu chì l'ecosistema di u dispositivu di Samsung funziona cum'è una macchina ben oliata. U dipartimentu elettromeccanicu spessu pare chì si preoccupa più di i so altri clienti cà di a so propria divisione mobile, è a squadra di Exynos hà pruvatu à esse autonoma per troppu tempu, è hè tornatu. Samsung Display (chì u più grande cliente hè probabilmente Apple) è Samsung Electronics eranu spessu in cuntrastu cù l'altri. À un certu puntu, a divisione di Display hà dichjaratu chì l'elettronica l'hà rinfriscata cù a so incapacità di piglià una decisione nantu à a tecnulugia QD-OLED.

In un mondu perfettu, l'icone di l'app nantu à i televisori intelligenti Samsung è l'apparecchi di casa duveranu sincronizà è piglià in prestito paràmetri persunalizati di u materiale da i telefoni o tablette. Galaxy. Tuttavia, tali opzioni cross-dispositivi ùn esiste micca. Malgradu tutte e discussioni nantu à l'interoperabilità, ci hè pocu di questu in e diverse divisioni hardware. 

L'icone, i ricchi funzioni di sincronia di i dispositi, è a coerenza visuale sò punti abbastanza simplici è cruciali chì, datu abbastanza attenzione, puderanu purtà à una sperienza d'utilizatore megliu in parechji dispositi Samsung. Sfurtunatamente, a sucietà pare cuntinuà à trascuratà sta impurtanza. Aghju paura chì questu ùn cambierà mai, salvu chì tutte e divisioni di a cumpagnia cumincianu veramente à travaglià cum'è una unità per un scopu cumunu, per a più grande satisfaczione di u cliente chì ùn hè micca solu un numeru. Ma mi parla bè da a tavula.

L'obiettivu di a cumpagnia, per esse simplice, era di fà chì i clienti volenu cumprà più è più di i prudutti di Samsung perchè anu digià pussede unu o più di i so dispositi è volenu chì tuttu sia più cunnessu è cohesionatu. Aghju iPhone, cumprà i Apple Watch è un urdinatore Mac, aghju un smartphone Galaxy, cusì aghju ancu cumprà una tableta è Watch. Hè faciule. Ma siccomu Samsung hà ancu a so propria TV è l'apparecchi, perchè ùn equipate micca cumplettamente? Se tuttu pare è si cumporta in modu diversu, perchè qualcunu faria cusì. In questu hè Apple simplicemente imbattibile, in tutte e so piattaforme iOS, iPadOS, macOS, watchOS è tvOS. 

U più lettu d'oghje

.