Chiudi annunziu

Questa ùn hè micca una bona nutizia per Meta (ex Facebook). L'Autorità Britannica di Cumpetizione è Mercati (CMA) hà finalmente decisu chì a cumpagnia deve vende a famosa piattaforma di imagine Giphy.

Meta hà compru a cumpagnia americana Giphy, chì gestisce una piattaforma di u listessu nome per sparta brevi immagini animate cunnisciute cum'è GIF, in 2020 (per $ 400 milioni), ma hà avutu prublemi un annu dopu. À l'epica, a CMA hà urdinatu à Meta di vende a cumpagnia perchè hà cunsideratu chì a so acquisizione pò esse potenzialmente dannosa per l'utilizatori è l'annunciatori di e social media in u Regnu Unitu. A cumpagnia hà sviluppatu i so propri servizii di publicità, è a so acquisizione di Metou puderia significà chì puderia detta se Giphy pò esse usatu in altre plataforme suciale.

À l'epica, Stuart McIntosh, presidente di u gruppu investigativu indipendente, hà dettu à l'agenzia chì Facebook (Meta) puderia "aumentà ancu u so putere di u mercatu digià considerableu in relazione à e plataforme di rete suciale in competizione". Un splendore di speranza per Meta hè ghjuntu stu veranu, quandu u tribunale d'appellu di a cuncurrenza di u Regnu Unitu hà truvatu irregularità in l'investigazione di a CMA è hà decisu di rivisione u casu. Sicondu ellu, l'uffiziu ùn hà micca infurmatu à u Met nantu à una acquisizione simili di a piattaforma Gfycat da a reta suciale Snapchat. A CMA era tandu duvuta à piglià una decisione in uttrovi, chì hè ghjustu avà.

Un portavoce di Meta hà dettu à The Verge chì "a cumpagnia hè disappruvata da a decisione di a CMA, ma l'accetta cum'è a parolla finale nantu à a materia". Hà aghjustatu chì hà da travaglià strettamente cù l'autorità nantu à a vendita di Giphy. Ùn hè chjaru per questu tempu ciò chì a decisione significarà per a capacità di utilizà GIF in Facebook di Meta è altre plataforme suciale.

U più lettu d'oghje

.