Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu dumandatu perchè Samsung ùn hà micca allargatu u prugramma beta One UI 5.0 à i so novi smartphones plegabili. Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. U giant coreanu pare avè intesu noi, cum'è anu appena annunziatu chì u prugramma beta hè avà finalmente dispunibule per elli in parechji paesi.

U prugramma One UI 5.0 beta per u quartu Fold and Flip hè statu dispunibule specificamente in Corea di u Sud è u Regnu Unitu. Puderia prestu espansione à altri mercati selezziunati cum'è i Stati Uniti o l'Allemagne. Ricurdativi chì in i ghjorni passati u prugramma beta hà apertu per i "benders" di l'annu passatu Galaxy Z Fold3 è Z Flip3 è ancu una serie Galaxy Nota 20.

L'estensione One UI 5.0 porta una quantità di migliure è cambiamenti, cumprese più opzioni di persunalizazione per a pantalla di serratura (dopu à u famosu modulu LockStar Good Lock), una paleta di culori allargata, megliu opzioni di persunalizazione per permette notificazioni è un novu aspettu per a barra di notificazione. , un disignu ligeramente cambiatu di l'area di commutazione rapida, animazioni più fluide, widgets stratificati o effetti di fondu di chjama per i cuntatti individuali. E funzioni di prutezzione di a privacy è tutte l'applicazioni native di Samsung sò ancu migliurate. U publicu (più precisamente, i pruprietarii di i telefoni di u Galaxy S22), a viderà (in i mercati selezziunati) più tardi stu mese.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì 

U più lettu d'oghje

.