Chiudi annunziu

In u passatu, Google hà pruvatu à spinghja Apple, per aduttà infine u standard RCS è aiutà à rompe i muri virtuali trà e plataforme Android a iOS in quantu à u testu. Tim Cook ma l'hà spazzatu da a tavula. Tuttavia, Meta usa avà a putenza di a publicità di vetrina di funzioni di WhatsApp per scavà in l'ostinazione di Apple. 

Mark Zuckerberg hà spartutu un post in Instagram chì mostra un novu cartellone in Penn Station in New York. Quì, un annunziu chì prumove WhatsApp si burla di u dibattitu in corso di bolle verdi è blu è suggerisce chì a ghjente cambia invece à a "bolle privata" di WhatsApp. Ancu se questu annunziu usa solu a cuntruversia cum'è cuntestu, a didascalia di Zuckerberg nantu à u post d'Instagram piglia un scopu direttu à l'energia solare di Apple.

Gu CEO di Meta dichjara chì WhatsApp hè più privatu di iMessage principalmente per via di una criptografia end-to-end chì hè indipendente da a piattaforma, ancu in chats di gruppu. Ellu rimarca ancu chì, di novu à u cuntrariu di iMessage, i backups WhatsApp sò ancu criptati. Will Cathcart, u capu di WhatsApp, dopu hà dettu in una seria di tweets chì a ghjente cuntinueghja à mandà missaghji di testu in iMessage per via di a manera chì l'app funziona malgradu u fattu chì ci sò opzioni più sicure cum'è WhatsApp. Hà ancu evidenziatu altre funziunalità di privacy chì iMessage solu ùn pò micca cumpete cù, cum'è a visualizazione limitata di media o i missaghji chì spariscenu.

Apple hà pruvatu in iOS 16 per purtà qualchi cambiamenti à l'applicazione Messaggi, ma ùn hè ancu abbastanza. WhatsApp hà 2 miliardi di utilizatori in u mondu sanu, ma ùn hè ancu u serviziu più populari in i Stati Uniti, chì di sicuru fastidiu Meta cum'è una cumpagnia americana. Hè in i Stati Uniti chì iPhones sò più pupulari chè tutti i dispusitivi cù Androidelli inseme. Ma, sicuru, l'utilizatore paga per questa stubbornness di Apple, sia quellu chì pussede un dispositivu cù Androidum, dunque u pruprietariu di l'iPhone.

U più lettu d'oghje

.