Chiudi annunziu

Tecnulugii wearable sò assai populari. Accuminciau cù smart watches, cuntinueghja cù cuffie TWS, ma ci sò ancu altri prudutti chì provanu à riesce in questu segmentu. Unu di elli hè u Oura Ring, vale à dì un anellu intelligente, chì Samsung prubabilmente pruvà à fà avà. 

Sè vo vulete cultivà, vi tocca à cuntinuà à vene cu suluzioni novi è novi. Samsung ùn hè micca Apple, chì benefiziu solu da a popularità di i so prudutti chì sò stati catturati per tanti anni senza assai invenzione. U fabricatore sudcoreanu vole innuvà, per quessa avemu ancu telefoni plegabili quì. Ultimi scappà dichjara chì Samsung hà digià dumandatu una patente per u so anellu intelligente à l'Uffiziu di Patent and Trademark di i Stati Uniti in uttrovi di l'annu passatu. A versione propria di Samsung di l'anellu apparentemente includerà funzioni chjave di seguimentu di a salute chì si trovanu cumunamenti in parechji di i topi intelligenti, cum'è l'Anello Oura (Gen 3).

Misurazioni più precise 

Sicondu u documentu, Samsung equiparà u so anellu cù un sensoru otticu per misurà u flussu di sangue è un elettrocardiogramma per misurà a freccia di u core è a pressione di sangue. Hè ancu prubabilmente capace di cuntrullà altri dispositi cum'è laptops, smartphones è TV, alluntanendulu da a so cumpetizione è si adatta megliu à l'ecosistema di Samsung.

Per e persone chì volenu solu seguità i so indicatori di salute, l'anelli intelligenti sò una alternativa megliu à i smartwatches per parechje ragioni. L'anelli intelligenti cunsumanu menu energia, perchè di sicuru ùn anu micca un display, chì li permette di esse utilizati per periodi di tempu più longu ancu fora di a portata di u caricatore. Anu ancu furnisce letture più precise perchè sò in cuntattu più strettu cù u corpu. 

U mercatu di l'anelli intelligenti hè in fondu in a so infanzia à u mumentu è ci sò solu uni pochi di ghjucatori, cumpresa a cumpagnia più famosa Oura. Tuttavia, hè previstu di cresce in l'anni à vene, è l'implicazione iniziale di Samsung in u segmentu puderia chjaramente aiutà. À un tempu, hè ancu speculatu chì un anellu intelligente seria ancu purtatu Apple. Ma cum'è prubabilmente capite, a cumpagnia americana hè diventata un dinosauru ingombrante chì certamenti ùn stabilisce micca novi tendenzi, cusì ùn si pò micca sperà troppu per u lanciu di qualsiasi di i so novi prudutti.  

U più lettu d'oghje

.