Chiudi annunziu

Sicondu l'osservatori di u mercatu, u segmentu di u telefuninu di questu annu hà vistu u terzu peghju trimestre in quantu à i spedizioni glubale da 2014. U mercatu hè cascatu 9% annu annu, marcà a terza diminuzione trimestrale consecutiva. Samsung ferma à a so testa, seguita da cumpagnie Apple, Xiaomi, Oppo è Vivo. Questu hè statu informatu da una cumpagnia analitica Canalys.

Samsung è Apple sò l'unichi pruduttori di smartphone per aumentà a so parte di mercatu in termini di spedizioni in u terzu trimestre di questu annu. A parte di u giant coreanu hà aumentatu annu per annu da un puntu percentuale à u 22%, u Cupertino unu per trè punti percentuali à u 18%.

A parte di tutti l'altri attori principali di smartphone era o stagnante o in calata. Xiaomi hà tenutu u so propiu cun 14 per centu, Oppo hè cascatu un puntu percentuale à 10% è Vivo hà persu dui punti percentuali à 9%.

Unu di i mutivi chì u mercatu di i telefoni intelligenti ùn hè micca cascatu più di 9% annu à l'annu hè chì Samsung è alcuni altri fabricatori offrenu diversi affari è sconti in l'ultimi trimestri, è ùn anu micca elevatu i prezzi tantu. Questa tendenza pò cuntinuà per u restu di l'annu, soprattuttu quandu a stagione di vendita si avvicina. Sicondu l'analisti, i cunsumatori chì abbandunonu l'acquistu di novi telefoni quist'annu avarà l'uppurtunità di risparmià significativamente in i telefoni intelligenti è i pacchetti durante a stagione di vendita di u quartu trimestre. A dumanda in l'ultimu trimestre di questu annu hè prevista per esse "lenta ma stabile".

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.