Chiudi annunziu

Ricertamenti, Samsung hà iniziatu à liberà versioni beta di a superstruttura One UI 5.0. Pocu dopu hà liberatu a beta nantu à u so l'annu passatu i quist'annu smartphones plegabili è serie Galaxy Nota20 è digià in ordine u quintu per i cunsiglii Galaxy S22, a serie hà avà ricevutu una nova versione beta Galaxy S21.

Terza beta per a serie Galaxy U S21 porta una versione di firmware chì finisce cù e lettere ZVJ6 è era u primu à esse dispunibule in India. In i ghjorni à vene, deve espansione à altri mercati selezziunati, cum'è Germania, USA o Gran Bretagna.

Trà i cambiamenti chì a nova versione beta porta hè a risoluzione di un bug chì hà fattu chì l'applicazione si chjude automaticamente quandu l'auriculare sò stati cunnessi. Galaxy Buds2 Pro disattiva u Bluetooth, move a casella di ricunniscenza facciale o cambia u culore di u screnu in casa à u mumentu bellu.

L'estensione One UI 5.0 porta una quantità di migliure è cambiamenti, cumprese più opzioni di persunalizazione per a pantalla di serratura (dopu à u famosu modulu LockStar Good Lock), una paleta di culori allargata, megliu opzioni di persunalizazione per permette notificazioni è un novu aspettu per a barra di notificazione. , un disignu ligeramente cambiatu di l'area di commutazione rapida, animazioni più fluide, widgets stratificati o effetti di fondu di chjama per i cuntatti individuali. E funzioni di prutezzione di a privacy è tutte l'applicazioni native di Samsung sò ancu migliurate. A so versione finale per a serie Galaxy U S22 ghjunghjerà più tardi stu mese (forse à principiu di u prossimu settimanale).

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.