Chiudi annunziu

Google ùn hè mai statu seriu nantu à i so propiu smartphones, forsi finu à avà. U fabricatore Androidspinge abbastanza forte cù i so novi telefoni Pixel, è sia u Pixel 7 sia u Pixel 7 Pro furnisce assai funzioni Galaxy S22 à un prezzu più bassu. 

È sicondu u novu nutizie Google hè ghjustu principiatu. Si dice chì l'ultimu radduppia i so sforzi di hardware, è Samsung hè in parte culpèvule. Google offre dui telefoni è cuffie wireless, parlanti intelligenti, orologi, tablette, dispositi streaming, è ancu router Wi-Fi. Unu di i mutivi dichjarati hè a diminuzione di vendite di smartphones di u fabricatore sudcoreanu, è à u cuntrariu a vendita crescente di Apple, mentri Google vole cummattiri. Applem in u so propiu, invece di esse dipende di Samsung è altri Manufacturers Androidu.

Google guadagna ancu iPhonech 

Si dice chì Google hè preoccupatu per i rivenuti più bassi da l'iPhone d'Apple, postu chì i regulatori puderanu finisce un accordu trà e duie cumpagnie per mette u mutore di ricerca di Google. iPhoneCh. Ma a so ricerca hè solu una di parechje manere chì a cumpagnia serve annunzii à i clienti, è hè una di e so più grande fonti di rivenuti. Perde quellu ingaghjamentu da l'utilizatori di l'iPhone puderia esse un prublema per Google, è u giant di u software spera chì u so hardware in a forma di a cartera Pixel pò serve cum'è un sustitutu sicuru.

U rapportu dice ancu chì Google puderia investisce menu in u sviluppu di a ricerca di voce di Google Assistant per quelli dispositi chì ùn faci micca ellu stessu. Questu ùn deve micca disturbà i pruprietarii di Samsung, perchè anu u so propiu Bixby, ancu s'ellu nè l'Assistente nè Bixby (è ancu Siri) parlanu cecu. Tuttavia, Google hè previstu di cuntinuà à sviluppà i migliori servizii per alcuni pruduttori premium Androidua Samsung hè unu di elli (inseme à cumpagnie cinesi cum'è Xiaomi è OnePlus). Malgradu tuttu, Samsung hè sempre u cumpagnu più impurtante per Google, cusì i cambiamenti in a so strategia ùn ponu micca affettà i fan di Samsung cumpletamente.

Ci vole un altru ghjucatore 

Siccomu Google hè notu per lancià parechji prudutti è uccide assai di elli rapidamente (Chrome, DayDream è Stadia), Samsung seria prudente per mantene i so servizii di software è e piattaforme vivi. Tizen hè u sistema operatore più pupulare in u mondu per i TV intelligenti, è SmartThings hè un grande nome in l'Internet di e cose è u segmentu di casa intelligente. Inseme à Bixby, Knox, è Samsung TV Plus, l'impresa sudcoreana hà bisognu di cuntinuà à migliurà, o perderà a so pusizione incredibilmente facilmente. Stòricamente, avemu digià vistu parechje volte.

Vulemu veramente chì Microsoft vultà à u mercatu di smartphones cù una versione mobile di u sistema operatore Windows, ancu s'ellu hè probabilmente troppu tardi per quessa. Ma u mercatu avissi bisognu di un terzu attore cum'è u salitu pruverbiale. Sicondu u dettu: "Dui cumbatti è a terza risa", ma puderia micca esse fora di quistione di pruvà quelle acque monotone Androidua iOS agitate un pocu.

Per esempiu, pudete cumprà smartphones Samsung quì

U più lettu d'oghje

.