Chiudi annunziu

Ciò chì parlemu - u almacenamentu hè una cosa preziosa per parechji utilizatori, è assai persone sò attenti à ùn riempie micca u so telefunu o a carta di memoria cù dati extra inutili. Ma i ghjochi mobili ponu spessu occupanu una grande parte di u spaziu. Oghje vi presenteremu una selezzione di ghjochi interessanti chì pudete ghjucà in pace in l'interfaccia di u navigatore web (è micca solu) in u vostru smartphone cù Androidem, risparmiendu cusì assai spaziu di almacenamiento.

dnj

Tetris hè u classicu di tutti i classici. Un ghjocu di cultu chì pò calmà è ancu fà pazzi. Di sicuru, ci sò parechji siti web induve pudete ghjucà à Tetris in ligna. Certi anu più successu, altri menu. Trà quelli veramente ben fatti hè Tetris.com cù una interfaccia d'utilizatore ben fatta è cuntrolli faciuli.

Tetris in linea

Rider di linea

Se vulete furmà a vostra cumpetenza, diligenza, ma ancu pruvà a forza di i vostri nervi, pudete in u navigatore web in u vostru Android telefonu per pruvà à ghjucà un ghjocu chjamatu Line Rider. Ùn vi lasciate micca ingannatu da l'ambiente simplice di u ghjocu - stà nantu à a pista disegnata à a manu pò esse dimustratu in una sfida infernale à a fine.

Line Rider in linea

nightpoint.io

Quantu site sicuru di e vostre chance di sopravvivenza in una devastante apocalisse zombie? Pudete mette e vostre cumpetenze di sopravvivenza à a prova in Nightpoint.io. Evite u cuntattu cù i morti sanguinarii, è se un cunfrontu diventa inevitabbile, assicuratevi di esse armati bè è capaci di difende.

Nightpoint.io in linea

parolla

Ognunu di noi si ricorda di sicuru l'eccitazione causata pocu pocu da Wordle - un ghjocu simplice in quale u vostru compitu hè di indovinà una parolla specifica cù l'aiutu di indizi specifichi. Quasi tutti ghjucavanu à Wordle allora, l'amichi spartevanu i so risultati. Vulete principià à ghjucà à Wordle? Pudete ancu ghjucà nantu à u web. Pudete truvà più nantu à u ghjocu in u nostru articulu.

Wordle in linea

U più lettu d'oghje

.