Chiudi annunziu

Samsung hà stabilitu una nova tradizione di introduzione di novi telefoni plegabili per parechji anni. s'ellu hè Galaxy z Flip hè più un dispositivu di stile di vita Galaxy Z Fold u megliu chì Samsung pò creà in u segmentu datu. Micca solu in u tipu plegable è smartphone, ma in una certa misura ancu in u tipu di tableta. 

Galaxy U Z Fold4 hè digià a 4a generazione di u primu telefuninu plegable per ghjunghje à u mercatu da una marca maiò. Se a prima generazione hà iniziatu tuttu è hà migliuratu u 3 à u massimu, avà hè solu megliu. I cambiamenti ùn sò micca troppu, ma sò tutti i più benvenuti. In ogni casu, tenite in mente chì u Z Fold4 hè un cavallu di travagliu chjaru, è se u Z Flip hè apprezzatu da quasi tutti, u Z Fold hè simplicemente micca destinatu à e masse, chì hè logicamente culpèvule per u so prezzu. 

Sguardu catturatu 

Samsung ùn hà micca sperimentatu è a novità pare assai simili à u so predecessore. Dopu tuttu, quelli chì ùn sò micca familiarizati cù i prublemi ponu facilmente cunfundà. L'altezza hè stata ridutta da 3mm cumparatu cù u Z Fold3, è u dispusitivu hè 0,3mm più fino quandu si sviluppau cà u so predecessore. Samsung hà ancu reduciu u pesu da 8 grammi, chì ùn hè micca assai, ma hè impurtante chì u pesu ùn hà micca aumentatu.

U quadru più flat cuntrasta visualmente bè cù a bella finitura matte di u pannellu di vetru posteriore, chì hè prutetta da Gorilla Glass Victus + è era lucida in a generazione precedente. Hè ancu piacevule per vede chì ci hè ancu un livellu di resistenza à l'acqua IPX8. Ancu s'è u dispusitivu ùn hè micca resistente à a polvera, s'è vo pour l'acqua nantu à questu, ùn hà micca dannu in ogni modu.

A cerniera hè, sicuru, una parte integrante di ogni smartphone plegable, è Samsung l'hà utilizatu per u mudellu Galaxy Un novu da Fold4, chì hè 6 mm più strettu è più sottile in generale. U novu mecanismu in l'internu facilita ancu l'apertura è a chjusa di a cerniera in generale, facendu chì u dispusitivu si piega è si stende più liscia, cunfortu è cunfidenza, ancu s'ellu si pò sempre sente.

Dui display full-size 

U display AMOLED di 6,2-inch cù una freccia di rinfrescante di 120Hz hè a stessa dimensione di u so predecessore, ma hà un rapportu d'aspettu più piacevule di 23,1: 9, ancu s'ellu ùn hè ancu micca cumplettamente naturali è avete da abituà per ellu. una stonda. U rapportu d'aspettu ideale è cumuni hè 22: 9. Samsung hà ancu trimmed the bezels, perchè u pannellu ùn hè micca solu assai bè, ma hè avà assai megliu per travaglià. In questu modu, sarete significativamente menu prubabile di appughjà l'icone sbagliate o i tasti di u teclatu mentre scrive, perchè a visualizazione hè stretta, ma micca quantu era cù mudelli precedenti.

A visualizazione plegable hè ancu a stessa dimensione di 7,6 inch cum'è u so predecessore, ma ancu benefiziu di lunetti significativamente ridotti, chì à u turnu migliurà l'impressione generale, micca solu à l'ochju, ma ancu durante l'usu. U pannellu stessu hè ancu più largu è più cortu, hà ancu una camera sub-display, chì hè megliu oculata sta volta grazia à un novu disignu sub-pixel. Hè appena notu nantu à un fondu chjaru, ma nantu à u neru sapete sempre chì l'avete.

Samsung dichjara chì u pannellu UTG (ultra thin glass) hè 45% più forte ch'è prima grazia à novi materiali è prucessu di fabricazione. Samsung Display, chì fabrica questi pannelli, hà ancu fattu alcune innovazioni interessanti per aumentà a luminosità percepita è a riproduzione di u culore. Di sicuru, ci hè un groove in a visualizazione, di sicuru ci hè un film. Ùn ci hè più bisognu di trattà cun ellu, hè un tributu nantu à a custruzzione è a tecnulugia utilizata. U groove quì disturba più chè cù u Flip, u filmu, invece, menu. Ma hè assai subjective. In modu persunale, aghju amparatu à campà cun ellu è u mo approcciu hè chì se vogliu un dispositivu flexible, aghju da accettà u ghjocu. È in realtà sò abbastanza felice di fà, perchè mi piace solu fà i puzzle.

Cameras sò abbastanza 

A risuluzione di a camera sottu a visualizazione ùn hè micca aumentata, cusì hà u stessu 4 MPx cum'è Galaxy Da Fold3. In ogni casu, u novu disegnu sub-pixel aiuta à catturà l'imaghjini più chjaru, cusì i risultati dà una impressione megliu, ma deve esse avvicinatu in tale manera chì hè adattatu solu per i videocalls, i selfies valenu a pena di piglià cù a camera frontale. 

Sè vo vulete e migliori camere pussibuli in Samsung, Galaxy U S22 Ultra hè sempre a megliu scelta pussibule. Samsung ùn hè micca andatu troppu luntanu cù i so smartphones plegabili in quantu à e fotocamere, ancu s'ellu almenu u largu angulu pigliatu da a gamma hè da elogiatu quì. Galaxy S22. Ancu cù u restu, ùn truverete micca in una situazione induve ùn ponu micca fà u so travagliu, sò solu megliu nantu à u mercatu. 

Specificazioni di a camera Galaxy Da Fold4:  

  • Wide angle: 50MPx, f/1,8, 23mm, Dual Pixel PDAF è OIS     
  • Ultra wide angle: 12 MPx, 12 mm, 123 gradi, f/2,2     
  • Teleobiettivo: 10 MPx, f/2,4, 66 mm, PDAF, OIS, zoom ottico 3x    
  • Camera frontale: 10 MP, f/2,2, 24 mm  
  • Camera sub-display: 4 MP, f/1,8, 26 mm 

A lente principale tende à sovraespone ligeramente l'imaghjini, ma hè qualcosa chì Samsung pò facilmente riparà cun un aghjurnamentu. A stabilizazione ottica di l'imaghjini è a stabilizazione di video sò notevolmente megliu, cusì e foto è i video di i vostri figlioli iperattivi o animali domestici seranu nitidi è chjaru a maiò parte di u tempu. In cumbinazione cù a tecnulugia Space Zoom, pudete pruvà à piglià ritratti chjaru ancu di oggetti un pocu più distanti. A qualità adeguata pò ancu esse aspittatu finu à un ingrandimentu 20x. U massimu hè 30x.

Prestazione senza cuntruversia 

Cù un processore Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 sottu u cappucciu, pudete esse sicuru chì Galaxy U Z Fold4 hà abbastanza putenza per trattà tuttu ciò chì vi lanciate. U chipset eccelle à furnisce un rendimentu consistente ancu sottu carichi di travagliu pesanti. Allora ùn importa quantu esigenti un multitasker o gamer mobile site, Galaxy Z Fold4 ti segue senza sudore. Solu u dispusitivu diventa un pocu caldu. Per un utilizatore domesticu, hè fantasticu chì ùn avemu micca un Exynos 2200 quì, ma u megliu Snapdragon pussibule à u mumentu di u lanciu di u telefunu.

12 GB di RAM hè certamente abbastanza capacità, è cù l'almacenamiento dispunibule finu à 1 TB, avarete assai spaziu per i vostri dati. Ma tenite in mente chì Galaxy U Z Fold4 ùn hà micca un slot per carta microSD, cusì pensate in anticipu quantu spaziu avete bisognu à cumprà. Ancu s'è avemu i servizii di nuvola quì, ùn ponu micca adatti à tutti.

A vita di a bateria hè sorprendentemente bona 

Ci era una preoccupazione legittima trà i fan di u puzzle precedente quandu hè statu revelatu chì Galaxy U Z Fold4 avarà a stessa bateria 4mAh cum'è u so predecessore. Tuttavia, l'efficienza energetica hè stata migliurata significativamente in parechji spazii, chì hà un effettu pusitivu nantu à a vita di a bateria generale. Ancu s'ellu saria assai megliu per avè una batteria più grande, ùn ci hè simplicemente un locu per mette. Di sicuru, ùn vulete micca un Fold ancu più voluminoso.

Averete sempre una visione cumpleta di u ghjornu, cusì ùn ci hè bisognu di preoccupassi. Grazie à a migliione cullettiva di a visualizazione è in particulare l'efficienza di u chip, u Fold4 offre una di e migliori sperienze di vita di a bateria di qualsiasi dispositivu Samsung chì aghju pruvatu finu à avà, sia Galaxy S22 Ultra o Z Flip4.

U software eccita 

In u novu Fold, truverete un sistema Android 12L è One UI 4.1.1. Hè veramente u primu smartphone chì vene cù u sistema Android U 12L furnisce à u mercatu, chì hè una iterazione speciale Androidu, chì Google hà creatu per i dispositi cù grandi schermi, tipicamente pasticchi. L'aghjunzione di u pannellu principale, u chjamatu Taskbar, hè unu di i cambiamenti più grande è più utili. Fornisce quasi multitasking desktop in u sensu chì avete accessu più veloce à l'applicazioni più recenti è usate.

Pudete ancu trascinà l'applicazioni direttamente in u modalità di vista divisa è poi salvà a coppia di app in a barra di attività per un lanciamentu rapidu di novu. Saria piacevule per avè ancu più cuntrollu di quali app si prisentanu in a vostra barra di attività, ma questu hè un principiu veramente bonu. U modu Flex hè statu ancu migliuratu, chì avà funziona cum'è un trackpad in a mità inferiore di a visualizazione. Solu ottimisimu più applicazioni per avè più potenziale.

U risultatu vale a pena 

Prestazioni è versatilità Galaxy Fold4 parla per sè stessu. Ùn ci hè quasi nisun dispositivu in u mercatu chì puderia veramente cumpete cun ellu, almenu quì. Hè un smartphone flagship full-fledged cù l'ultime tecnulugia mobili. Hè plegable, è grazia à stu fattore di forma unicu, furnisce solu assai vantaghji, è in realtà hà solu dui svantaghji. Per certi, questi pò esse una piccula bateria, chì hà passatu a prova, è un grossu più grande. Ma, paradossalmente, ùn importa micca ancu, perchè u grossu ùn importa micca quant'è a larghezza in una sacchetta di pantaloni, è quandu hè chjusu u Fold hè più strettu di a maiò parte di i smartphones 6,7".

Supporta ancu u S Pen, chì hè u cumpagnu perfettu per quelli chì anu bisognu di mantene assai pruduttivi in ​​viaghju. Copià e caratteristiche è e funzioni di quellu in a generazione precedente, è ancu in u Galaxy S22 Ultra. Comparatu à u sicondu menzionatu, hà una punta più suave per ùn scratch the foil di a visualizazione interna. Ùn hè micca cumpatibile cù l'esterno.

Allora a quistione per CZK 44 hè: "Tu duvete". Galaxy Z Fold4 per cumprà?” Si duvete sicuramente sè sì u tipu di persona chì pò sfruttà u so pienu potenziale è un entusiasta di a tecnulugia. Se vulete solu pruvà u disignu flexible, hè più adattatu per voi Galaxy Da Flip4. Sè ancu ùn sapete ciò chì una tableta cù Androidehm, u Fold probabilmente ùn serà micca per voi.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.