Chiudi annunziu

Samsung hà rinunciatu à u so prughjettu Gear VR uni pochi anni fà Galaxy U S10 hè l'ultimu dispositivu mobile per esse supportatu per l'auriculare VR. In ogni casu, ancu s'è u Gear VR ùn esiste più, a cumpagnia ricentra i so sforzi in quella direzzione, anche se più specificamente versu AR (realtà aumentata). Infatti, stu tipu di tecnulugia pare esse u modu di u futuru per via di a so utilità potenziale in a vita di ogni ghjornu. È Samsung deve digià avè un novu pruduttu AR in preparazione.

A cumpagnia hà avutu travagliatu annantu à un prototipu di produttu AR cù u numeru di mudellu SM-I110 per almenu un annu. Novu missaghju in ogni modu, indica chì hè statu rimpiazzatu da un novu headset AR chì porta u numeru di mudellu SM-I120. Sfurtunatamente, hè sempre troppu prestu per dì ciò chì hè veramente, postu chì l'infurmazioni nantu à stu dispusitivu è e so capacità hè veramente scarsa.

Tuttavia, ùn hè micca chjaru se l'auriculare SM-I120 AR hè un novu prototipu destinatu à stà in i laboratori di a cumpagnia, o s'ellu hè forse un kit di sviluppu destinatu à permette à i sviluppatori di terze parti di creà software AR in u futuru. Per tuttu ciò chì sapemu, questu puderia esse un dispositivu di pre-produzione chì pò vede a luce di u ghjornu in u 2023, ma ùn hè certamente micca una certezza.

Ma una cosa hè certa: Samsung ùn hà micca rinunciatu à u sviluppu di hardware di realtà aumentata, è hè bonu per vede cumu a piattaforma Oculus / Meta cuntinueghja à sviluppà stu segmentu cù u lanciu di u dispusitivu Quest Pro. Inoltre, seria un successu in u bughju per Samsung s'ellu hè vinutu cù a so suluzione prima Apple, chì deve ancu avè un auricular AR è occhiali VR in sviluppu. Parechje vedenu un putenziale incommensurable in u muvimentu in u spaziu virtuale, è Samsung hà flirting cun ellu per un bellu pezzu. Ma hè una cosa di introduci un pruduttu è un'altra di dì à l'utilizatori ciò chì serà veramente bonu. Parechje di noi ùn sapemu ancu questu. 

U più lettu d'oghje

.