Chiudi annunziu

A realità aumentata hè senza dubbitu una grande cosa, è hè una bona cosa chì hà truvatu u so modu in a maiò parte di i smartphones d'oghje grazia à l'avanzati tecnologichi. U supportu di a realtà aumentata hè offru da una larga varietà di applicazioni oghje, cuminciendu cù i ghjoculi è finiscinu cù l'applicazioni di shopping. In l'articulu d'oghje, presenteremu una selezzione di alcune applicazioni AR veramente grandi è utili Android.

Google traduttore

In particulare in viaghju, apprezzerete u supportu di a realtà aumentata offerta da a versione Google Translate pro Android. Grazie à questu, ùn averete più da inserisce manualmente l'iscrizioni nantu à i segni stradali, i buttreghi, o ancu u menu in un ristorante o cafe in u traduttore per via di u teclatu - simpricimenti indicà a camera posteriore di u telefunu à l'inscription chì avete bisognu di traduzzione.

Scaricate nantu à Google Play

Salutami AR

L'applicazione Halo AR serà certamente accolta da tutti quelli chì volenu pruvà à creà in a realtà aumentata à u massimu. L'applicazione serà aduprata da i prufessori, l'imprenditori, ma ancu quelli chì simpricimenti piace à ghjucà cù a realtà aumentata. Halo AR permette di pusà oggetti interattivi 3D in u vostru circondu, ma ancu video, foto è assai altri cuntenutu. Allora pudete sparte liberamente e vostre creazioni.

Scaricate nantu à Google Play

Cacciatore d'inchiostru

Vulete pruvà quale tatuu è in quale locu vi cunvene? Siate curiosu di cumu unu di i disinni sbulicati paressi nantu à a vostra spalla, ma ùn vulete micca veramente tatuà u mutivu? Allora, grazia à a realtà aumentata, pudete disegnà virtualmente cù l'applicazione Inkhunter. Basta à selezziunà, creà o persunalizà un tema, puntate a camera di u vostru telefunu à a parte di u corpu apprupriata, è avete finitu.

Scaricate nantu à Google Play

Houzz

Sè vo site à furniscia un appartamentu, una casa o un uffiziu, una applicazione chjamata Houzz vi pò aiutà. Houzz ùn solu vi offre una ricca ispirazione per a vostra casa o affari, ma vi permetterà ancu di creà a megliu idea pussibule di l'aspettu futuru di a vostra stanza, camera, salottu o ancu ufficiu grazia à a piazza virtuale di elementi selezziunati. in a stanza datu. Tuttu ciò chì duvete fà hè lancià l'applicazione, puntate a camera di u telefunu à u locu sceltu è mette u pruduttu pertinente.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.