Chiudi annunziu

Pudete ricurdà chì Google hà introduttu a nova lingua di disignu Material You (o Material Design 3) in a so cunferenza di sviluppatori Google I / O l'annu passatu. Da tandu, hà intrutu in a maiò parte di i so androidappiicazioni cume alcune applicazioni web cum'è Gmail. Avà hà introduttu u so rinfrescante o redesignu chjamatu Material.io.

Google chjama Materiale.io un "libru in linea" di a lingua di disignu Material Design 3. Invece di u sistema di culore Dynamic Color derivatu da u wallpaper, usa un sistema di culore basatu in cuntenutu chì usa "un inseme d'imaghjini chì cambianu stile, culore è tema". "A trasformazione dinamica di u culore crea una sperienza visuale olistica, lascendu chì a pagina riflette u cuntenutu chì u lettore cunsume, mostrendu u novu sistema di culore Material Design 3 chì usa una paleta tonale unica", elabora Google.

Material.io vene ancu cun un tema scuru induve l'imaghjini chjave reagiscenu à diversi modi. U situ evita ancu u verde per via di a cecità di u culore rossu-verde, è invece usa blu o rossu.

In quantu à a navigazione di u situ, Google "cumminò una nova barra di navigazione cù un tiratore di navigazione utilizendu una interazzione simplice di cursore chì dà à i lettori un sensu di rapidità ergonomica è furnisce una visione rapida di u cuntenutu di a pagina cun relativa facilità". L'altri formi principali di navigazione sò tabulazioni è table of contents. In quantu à u muvimentu, Material.io usa transizioni full screen, verticale è laterale.

U più lettu d'oghje

.