Chiudi annunziu

Per ùn esce micca i dati prima di ciò chì pensate, hè utile sapè cumu verificà l'usu di dati in Samsung, sia un telefunu o una tableta. Grazie à milioni d'applicazioni in Google Play, grazia à i servizii di streaming è di nuvola, grazia à l'Internet dispunibule, hè faciule per superà a quantità di dati mobili chì u vostru operatore vi furnisce cum'è parte di a tarifa. 

A funzione predeterminata di seguimentu di dati di una UI pò aiutà à evità a velocità più lenta quandu site sopra u limitu, è di sicuru, grandi fatture di aghjurnamentu. Pudete ancu stabilisce un limitu di dati per u vostru ciclu mensile è attivà u modu di salvezza di dati per riduce l'usu di dati in fondo.

Cumu verificà l'utilizazione di dati in Samsung 

  • Andà à Settings. 
  • sceglie Cunnessione. 
  • Sceglite un'offerta Usu di dati. 
  • Quì pudete digià vede rapporti per l'usu di dati Wi-Fi o l'usu di dati mobili. 

Quandu cliccate nantu à l'elementu datu, truverete ancu chì l'applicazioni anu u più altu esigenze di dati. Per i dati mobili, truverete ancu quì u menu di Risparmio di Dati, chì pudete specificà ancu più vicinu quandu l'accende. Questu include a pussibilità di l'applicazioni permesse o escluse à quale si applica u limitu. Ultra Data Saver poi compresses images, video è dati ricevutu à tene li u più chjucu pussibule. A funzione blocca ancu e dati chì l'applicazioni in sfondate volenu aduprà.

U più lettu d'oghje

.