Chiudi annunziu

Per espansione a so presenza è "materializà" l'esperienza di a piattaforma SmartThings in u locu, Samsung hà apertu a so prima SmartThings Home in Dubai. Hè u so primu spaziu di sperienza multi-dispositivu in u Mediu Oriente. Occupa una superficia di 278 m2 è si trova à u primu pianu di u Dubai Butterfly Building, chì ospita a so sede regiunale.

SmartThings Home Dubai hè divisu in quattru zone, à dì Home Office, Living Room & Kitchen, Gaming and Contents Studio, induve i visitatori ponu scopre 15 scenari SmartThings. Puderanu ancu sperimentà i benefici di cunnette SmartThings à una varietà di dispositi, da i telefunini à l'apparecchi di casa è i dispositi di visualizazione.

Per i clienti lucali, ci sò zoni esclusivi di Modu Tempesta di Sabbia è Modu di Preghiera sviluppati da a sede di Samsung in Medio Oriente inseme cù u centru R&D in Giordania. In l'antica modalità, i clienti ponu toccu rapidamente un unicu buttone in l'app SmartThings per accende e persiane intelligenti chì impediscenu chì a polvera entra da l'esternu. À u listessu tempu, u purificatore di l'aria interna è l'aspiratore roboticu parteranu. In l'ultimu modu, l'utilizatori riceveranu notificazioni nantu à i so smartwatches quandu hè u tempu di pricà. Solu bisognu di accende stu modu in l'applicazione SmartThings, dopu chì i persiane intelligenti seranu attivati, l'illuminazione di a stanza serà aghjustata, a TV serà spenta, è cusì serà creatu un ambiente adattatu per a preghiera.

L'apertura di SmartThings Home Dubai u 6 d'ottobre hà assistitu da più di 100 visitatori, cumprese media lucali, cumpagnie partenarii, ufficiali di u guvernu è influenzatori.

U più lettu d'oghje

.