Chiudi annunziu

Liberazione ufficiale è publica Androidu 13 cù One UI 5.0 hè u più veloce chì Samsung hà mai riesciutu per un dispositivu Galaxy prublema. A cumpagnia hà iniziatu u so prugramma beta One UI 5.0 per a serie Galaxy S22 torna in Aostu è sta settimana hè stata interrotta cù a liberazione di a versione sharp. Ancu s'ellu hà righjuntu milioni di pruprietarii di unu di i migliori telefoni di a cumpagnia, hà ancu bisognu di più. 

Coincidentamente, Samsung hà liberatu One UI 5.0 u stessu ghjornu chì voi Apple hà programatu a liberazione di i so sistemi operativi, chì di sicuru include iOS 16.1, iPadOS 16.1 è macOS Ventura. Mentre per i sistemi mobili sò solu aghjurnamenti decimali chì aghjunghjenu uni pochi di cose chjuche, macOS Ventrura per i desktop di a cumpagnia hè a versione maiò.

Apple Di sicuru, hà u vantaghju chì sintonizza u software è l'hardware, è dunque libera i so sistemi per tutti i so dispositi chì sustenenu i novi sistemi à u stessu tempu, indipendentemente da s'ellu hè l'ultimu mudellu o u vechju, per esempiu 5. volu. Tutti l'anu, è hè qualcosa chì ci piacerebbe ancu da u più grande venditore di smartphone, Samsung.

Test limitatu 

Hè comprensibile chì One UI ùn serà micca debuggatu immediatamente cù a liberazione di una nova versione Androidu In quellu mumentu, però, u carrusel di teste puderia principià immediatamente per tutti i dispositi cù supportu pianificatu, ma questu ùn hè micca successu. I cimi di a cartera venenu prima, poi và più bassu, ancu s'ellu hè più storicu chè in quantu à l'attualità. Perchè e teste beta di tutti i Аček di questu annu ùn viaghjanu prima, ma hè u nostru turnu Galaxy S21? Cù u putere chì Samsung hà, cù a quantità di staffu chì hà, cù prugrammi beta per aiutà à debug, hè surprisante chì và cù u stilu di liberà un novu sistema per l'ultimu è u più grande dispositivu è poi falà gradualmente in a scala più profonda. in u portfolio.

Nisuna linea necessaria Galaxy S22 per abbandunà in qualchì modu. Hè in cima di a cartera è hè sensu chì Samsung principia cù questu, ma pigliate u paradossu. Cumprate un novu Galaxy Da u Fold4, chì hè ancu più caru, ma aspittà assai più longu per l'aghjurnamentu. Avà ùn sapemu s'ellu serà una settimana o un mesi, ma hè a logica di a materia. Avà leghjite in ogni locu cumu One UI 5.0 hè finalmente esce è ciò chì porta, ma per u mudellu più caru è equipatu di a cumpagnia, l'aghjurnamentu ùn hè micca dispunibule è basta à stà è aspittà.

Sè avemu da esse entusiasmati di i puzziche di Samsung, qualcosa hà da cambià 

Anni dopu chì u primu telefuninu plegable di Samsung hà ghjuntu à u mercatu, è cù a cumpagnia chì spinge i piegabili cum'è a prossima "grande cosa" chì duverebbe eccitare tutti, l'aghjurnamenti puntuali sò sempre deludenti. In fondu, ancu s'è vo aduprate unu di i telefoni Samsung più venduti, più equipati, più cari è più novi, avete da pusà nantu à u to bum è esse l'invidia di tutti i pruprietarii. Galaxy S22 è cumu si ponu gode di alcune di e grandi funzioni incluse in One UI 5.0 è ùn pudete micca.

Samsung hà bisognu di cambià a so strategia d'aghjurnamentu di u software è cumincià à trattà almenu tutti i flagships ugualmente, indipendentemente da vendita, popularità o fattore di forma. Sia esse aghjurnamenti di sicurezza regulare o aghjurnamenti maiò cum'è Android 13/One UI 5.0, a cumpagnia deve fà un passu avanti è assicurà chì tutti quelli chì paganu per u flagship sò trattati ugualmente. Di sicuru, i prupietari di l'annu passatu è l'annu prima di l'annu passatu sò ancu aspittendu a nutizia, è questu hè ancu più longu chì i pruprietarii di questu annu, è hè male.

Samsung hà i mezi per fà quessa. U giant coreanu aghjurnà decine di smartphones è tablette cù patch di sicurezza ogni mese, per quessa, ùn ci hè nisuna ragione per crede chì ùn hà micca a forza di travagliu per dedicà à l'aghjurnamenti maiò è piantà di furzà tutti, ma i pruprietarii di u so ultimu smartphone flagship. Galaxy Cù questi grandi aghjurnamenti à aspittà.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.