Chiudi annunziu

Comu sapete bè, Samsung hà liberatu una seria à u principiu di a settimana Galaxy S22 versione publica di Androidà 13 superstrutture in uscita Unu UI 5.0. Hè carattarizatu da a massima adattabilità. Eccu i so primi cinque funziunalità chì duvete pruvà prima.

Wallpaper video

Samsung hà longu offre una funzione di wallpaper video in a so app di modulu Good Lock. Avà finalmente u porta à One UI. A funzione permette di trim u video è aghjunghje à u vostru screnu serratura.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 cù One UI 5.0 quì

Widgets impilati

Una di e grandi nutizie in One UI 5.0 hè i widgets impilati. Questa funzione vi permette di accatastà i widgets individuali l'una sopra l'altru è scorri à sinistra o à diritta per scorrere facilmente per elli. Grazie à questu, pudete salvà assai spaziu nantu à u screnu in casa. Inoltre, One UI 5.0 vene cun un novu widget di suggerimenti intelligenti chì creà una lista di azioni è app basate nantu à i vostri mudelli di usu è di attività è vi darà un accessu rapidu à elli nantu à a vostra pantalla di casa.

Menu cù i dispositi cunnessi

U novu menu di i dispositi cunnessi vi permette di cuntrullà tutti i dispositi cunnessi à u vostru telefunu da un locu. Si vi darà accessu à funziunalità chì u travagliu nant'à altri dispusitivi, comu Je Quick Share, Smart View è DeX. Parte di u menu hè l'elementu Auto switch Buds, chì vi permette di cambià automaticamente l'auriculare cunnessu da un dispositivu à l'altru.

One_UI_5_menu_dispositivi_connessi

Estrazione di testu

Una altra funzione nova impurtante chì duvete pruvà à mezu à i primi hè a funzione Extract testu. A funzione permette di cupià u testu via Internet, l'applicazioni Samsung Keyboard è Gallery, o ogni volta chì toccu una screenshot, è poi incollà in un missaghju, email, o documentu invece di scrive.

One_UI_text_extraction

Modi

L'ultima nova funzione di One UI 5.0 chì vale a pena di verificà ghjustu dopu l'aghjurnamentu di u vostru telefunu hè Modi. Questa funzione permette di creà paràmetri persunalizati per i tempi diffirenti di u ghjornu. Per esempiu, pudete disattivà e notificazioni quandu site per eserciziu, o disattivà tutti i soni è accende u modu scuru prima di lettu. Sicondu Samsung, Modes hè una funzione simplificata di Bixby Routines.

One_UI_5_modes

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 cù One UI 5.0 quì

U più lettu d'oghje

.