Chiudi annunziu

Unu di i punti principali nantu à l'introduzione Galaxy U S22 hà parlatu à u mercatu, ci eranu novi funzioni di fotografia di notte. A cumpagnia hà dichjaratu chì hà migliuratu significativamente a prestazione di poca luce di i so telefoni cumparatu cù a generazione precedente, cusì l'utilizatori ponu aspittà megliu imagine è video in cundizioni di poca luce.

Tuttavia, finu à avà ùn anu mancatu e funzioni di a camera astrophoto truvata in certi smartphones rivali high-end, in particulare a gamma Google Pixel. È Samsung hè avà risolviu stu prublema cù l'applicazioni Expert RAW aghjurnata. A cumpagnia hà annunziatu chì cun una nova aghjurnazione Expert RAW porta à Galaxy Funzioni S22 relative à l'astrofotografia. Grazie à questu, l'amatori di fotografia di notte ponu piglià ritratti chjaru di stelle, custellazioni è altri fenomeni in u celu di notte scura.

A nova funzione Sky Guide permette à l'utilizatori di indicà u locu di custellazioni, gruppi di stelle è nebulose. L'algoritmi avanzati di l'AI di a camera utilizanu u processu multi-segmentu è multi-frame per pruduce scatti chì pareanu stati fatti cù un equipamentu assai più caru è di qualità superiore. A nova app offre ancu una funzione Multi-Exposure chì permette à l'utilizatori di piglià parechje foto di a listessa scena è poi sovrappone l'una sopra l'altra. Astrophoto è funzioni multi-esposizione sò accessibili in a sezione Special Photo di l'ultima versione di Expert RAW.

Pudete cumprà telefoni Samsung cù a capacità di piglià ritratti di e stelle quì

U più lettu d'oghje

.