Chiudi annunziu

À l'altitudine di a pandemia di coronavirus, Google Maps hà introduttu un novu stratu chì permette à l'utilizatori di seguità u numeru di casi attuali di COVID-19 è a tendenza in una determinata zona. Da tandu, hà aghjustatu caselle di verificazione speciale per l'imprese chì anu pigliatu precauzioni contr'à a diffusione di a malatia. Attualmente, però, l'infezzione hè in retrocede, è cù a mossa di Google, si pò dì chì hè finita.

Senza fanfare o promozione, Google hà aghjurnatu u so pagina ufficiale "Ciò chì hè novu in Google Maps in relazione à a pandemia di COVID-19", chì cita in fondu: 

"In 2020, avemu publicatu a capa COVID-19 per trasmette à e persone informace nantu à u numeru di casi di infezzione covid-19 in e zone individuali. Da tandu, assai persone in u mondu anu accessu à vaccinazioni, teste è altri mezi contr'à covid-19. I so bisogni d'infurmazioni sò ancu cambiati.

A causa di i numeri d'utilizatori in calata, a strata COVID-19 ùn hè più dispunibule nantu à Google Maps per u telefuninu è u web da settembre 2022. Tuttavia, l'ultimi impurtanti sò sempre dispunibili in Google Search informace circa covid-19, cum'è novi varianti, vaccinazione, teste, prevenzione, etc. In i Maps, cuntinuà à truvà, per esempiu, centri di teste è vaccinazioni ". 

Di sicuru, Google ùn pò micca dichjarà chì a pandemia hè ufficialmente finita, nè i guverni o qualcunu altru. U numeru di casi pò esse diminuitu in parte per via di a distribuzione di vaccini, ma l'autorità sanitarie anu ancu ridefinitu e cundizioni per signalà e persone cun COVID-19, è in generale, i pazienti stessi ùn gestiscenu più alcunu rapportu. A malatia serà probabilmente sempre quì cun noi, indipendentemente da e vaccinazioni è e prucedure di i guverni è l'autorità. Ma a bona nutizia hè chì hè in calata, per qualsiasi mutivu.

U più lettu d'oghje

.