Chiudi annunziu

Cù a liberazione di One UI 5.0, Samsung hà aghjustatu una nova opzione per filigrana e foto à l'app Camera. Dunque ùn hè micca cumplettamente novu, postu chì sta funzione hà digià debutatu cù u sistema Android 10 in i dispositi Galaxy Tab S6, Galaxy A51 a Galaxy A71. Ma per una certa ragione ùn era micca dispunibule per i telefoni flagship finu à avà. 

Mentre sta funzione hè un aghjuntu piuttostu benvenutu, si sente cum'è una opportunità mancata perchè ùn vi permette micca di creà e vostre filigrane. Una opzione esistente in i paràmetri di l'app Camera vi permette di aghjunghje una filigrana di testu persunalizata in solu una di e trè fonti, pudete aghjunghje una data è ora, è sceglite unu di trè allineamenti predefiniti. Hè tuttu. Inutili, per quellu chì hà bisognu di aghjunghje u so propiu informace, in realtà hè completamente inutile.

Samsung hà l'arnesi, avete bisognu di fà più efficace 

Stranamente, Samsung prupone digià arnesi più avanzati per creà filigrane nantu à e foto, sò solu ammucciati in u so editore invece di esse presentati attraversu u novu menù di l'app Camera. Hè per quessa chì sta implementazione di a funzione di filigrana in One UI 5.0 pare una opportunità mancata.

L'opzione "Add Custom Stickers" in l'app Gallery, è cusì l'editore di foto One UI, hà tutte l'arnesi di filigrana chì puderebbe veramente bisognu. Ma sta opzione hè simplicemente assai oculata è ùn ci hè manera di aghjunghje automaticamente una filigrana creata à e foto pigliate. Avete da filigrana ogni foto individuale separatamente è hè ovviamente una perdita di tempu. 

Ma a suluzione pare esse simplice - piglià a funzione da l'editore è mette in l'applicazione Camera. Ci hè sempre una speranza per quessa. Di sicuru, Samsung pò facirmenti issuà un aghjurnamentu chì hà da espansione l 'opzioni Watermark in a Camera.

Pudete cumprà telefoni Samsung cù l'opzione per aghjurnà à One UI 5.0 quì

U più lettu d'oghje

.