Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu una funzione di memoria virtuale chjamata RAM Plus in a gamma Galaxy S21 à u principiu di u 2021 è dopu l'hà purtatu à parechji altri flagships è dispusitivi di gamma media. RAM Plus usa una parte di l'almacenamiento internu cum'è memoria virtuale, espansione a quantità di RAM dispunibule per mantene più applicazioni. Ma porta ancu cuntruversia.  

Quandu a funzione hè stata introdutta per a prima volta, ùn vi hà micca datu una scelta nantu à quantu spaziu di almacenamentu dedicate. Samsung hà cambiatu questu in One UI 4.1, mentre aghjunghjendu ancu una opzione per disattivà RAM Plus interamente in One UI 5.0. Mentre chì questa hè una funzione interessante, a maiò parte di a ghjente ùn hà micca nutatu chì face alcuna differenza, solu taglia in u so spaziu di almacenamiento fisicu.

Ancu cusì, a funzione hè attivata in modu predeterminatu in tutti i dispositi chì u supportanu, è generalmente pigghia 4 GB di spaziu di almacenamiento, chì dopu serve cum'è memoria virtuale addiziale. Tuttavia, anu ancu cuminciatu à apparisce in Internet informace, chì a funzione paradoxalmente rallenta u dispusitivu, è dopu à a prucedura micca ufficiale di spegne, u dispusitivu hà rivivutu considerablemente per l'utilizatori. Forsi hè ancu per quessa chì Samsung permette a funzione per esse disattivata in One UI 5.0 in una manera relativamente simplice.

Disattivate RAM Plus 

Avete da apre Settings telefonu o tableta, andate à a rùbbrica Cura di a bateria è u dispusitivu, tocca un articulu Memoria è selezziunate una opzione sottu RAMPlus. Quì, basta aduprà u switch in l'angulu superiore dirittu di u screnu per disattivà sta funzione. In u listessu menù, pudete puru sceglie quantu almacenamentu internu serà utilizatu cum'è memoria virtuale, ma almenu in i telefoni è i tablette di punta, ùn pensemu micca chì ci hè un benefiziu extra da avè RAM Plus attivatu.

Avà, sicuru, l'opzione per disattivà hè solu dispunibule nantu à u trio di telefoni in a serie Galaxy S, vale à dì S22, S22+ è S22 Ultra, per quale Samsung hà liberatu Android 13 cù una superstruttura One UI 5.0. Dunque, stu novu pruduttu hè preparatu solu per altri mudelli. Ma una volta ch'elli sò aghjurnati, sarete capaci di disattivà RAM Plus nantu à elli.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.