Chiudi annunziu

Na AndroidA superstruttura One UI 13 di Samsung custruita nantu à 5.0 hè tutta di ottimisà l'esperienza d'utilizatore. Mentre u disignu di l'UI ùn hà micca cambiatu assai da a versione 4.1, a nova versione hè in generale più simplificata è u giant coreanu hà aghjustatu uni pochi tweaks per migliurà l'esperienza d'utilizatore. Una tale migliione facilita l'utilizatori à monitorà è gestisce l'applicazioni in sfondate.

Mentre a pantalla Recents ùn hà micca vistu assai cambiamenti in One UI 5.0, a custruzione hà aghjustatu un novu elementu UI chì offre un accessu rapidu à una lista di app è servizii in sfondate, cumpresu un buttone Stop. Mentre chì u cuncettu ùn hè micca cumplettamente novu, One UI 5.0 hà simplificatu u prucessu è l'hà purtatu più in primura per un accessu più faciule.

Questa nova aghjunta hè degne di nutà perchè, simpliciamente, l'applicazioni di fondo è a pantalla di l'applicazioni usate recentemente ùn sò micca a stessa cosa. L'utilizatore pò chjude l'applicazione da u screnu Recents è pensa chì u prucessu hè statu cumplettamente terminatu. Tuttavia, ci sò situazioni induve una app pò eseguisce in u sfondate ancu s'ellu ùn hè micca apparsu nantu à a pantalla Recents. Comu pudete vede in l'imaghjini sopra, l'unica app in u screnu Recents hè Spotify, ma YouTube funziona cum'è una app di fondo.

Inutili, a nova versione di One UI hà facilitatu per monitorà è chjude l'applicazioni è i servizii di fondo direttamente da a pantalla Recents. L'utilizatore pò tuccà u testu "x attivu in fondo" (induve "x" hè u numeru di applicazioni o servizii) situatu in l'angulu superiore manca di a pantalla Recents, chì li permetterà di accede à a lista di applicazioni / servizii in esecuzione. in fondu. L'articuli listati in a finestra pop-up sò accumpagnati da u buttone Stop sopra citatu. Una volta tuccate, u sistema abbandunarà l'app o u serviziu assuciatu, chì vi permette (potenzialmente) di salvà una certa vita di bateria.

U più lettu d'oghje

.