Chiudi annunziu

Samsung hà dettu sta primavera chì sustene cumplettamente u novu standard di casa intelligente Matter è hà prumessu prestu a so integrazione cù a so piattaforma SmartThings. Durante a SDC di questu annu (Samsung Developer Conference), chì hà fattu duie settimane fà, a cumpagnia hà dettu chì a piattaforma riceverà supportu per u standard prima di a fine di l'annu. Avà u giant coreanu hà annunziatu chì hè ghjustu accadutu.

Standard Matter supporta l'ultima versione di SmartThings pro Android. Per mezu di questu, l'utilizatori ponu cuntrullà i dispositi intelligenti di casa chì sò cumpatibili cù stu standard. A seconda è a terza generazione di unità cintrali per a casa intelligente SmartThings Hub è Aeotec Smart Home Hub riceveranu supportu per u standard via l'aghjurnamentu OTA. I frigorifici Samsung selezziunati cù schermi touchscreen è smart TV funzionaranu cum'è unità cintrali SmartThings Hub chì supportanu u standard.

SmartThings usa a funzione Multi-Admin di Matter per una integrazione cumpleta cù a piattaforma Google Home. Questu significa chì i dui ecosistemi intelligenti di casa sò cumplettamente cumpatibili l'un cù l'altru. Quandu un utilizatore aghjusta un dispositivu di casa intelligente à una piattaforma, appare ancu in l'altra app quandu hè aperta.

Samsung hè unu di i primi membri di CSA (Connectivity Standards Alliance), chì hè rispunsevule per u sviluppu è a prumuzione di u standard Matter. In più di ellu è Google, i so membri includenu altri giganti tecnologichi cum'è Apple, ARM, MediaTek, Qualcomm, Intel, Amazon, LG, Logitech, TCL, Xiaomi, Huawei, Vivo, Oppo, Zigbee o Toshiba.

Pudete cumprà prudutti di casa intelligente quì

U più lettu d'oghje

.