Chiudi annunziu

L'app YouTube hà iniziatu à riceve una nova aghjurnazione chì porta un novu aspettu è una quantità di funzioni novi per migliurà l'esperienza d'utilizatore. In particulare, e funzioni novi includenu supportu di gestu di pinch-to-zoom, ricerca di precisione, modalità ambientale, modalità scura mejorata è buttuni novi / riprogettati.

U gestu di pinch-to-zoom permette à l'utilizatori di zoom in un video per vede più dettagli. A funzione pare chì hè stata dispunibule cum'è una prova per l'utilizatori di l'abbonamentu Premium questu Aostu, ma hè avà dispunibule per tutti l'utilizatori. Androidua iOS. Un'altra nova funzione hè a ricerca precisa, chì vi permette di truvà facilmente una parte specifica di u video (in particulare, sia trascinendu a barra di riproduzione, sia trascinendu in alto, chì mostrarà miniature è permette di andà à a parte esatta di u video). ). Questa funzione serà ancu dispunibule in a versione web.

A nova aghjurnazione porta ancu un modu ambientale chì usa culori dinamichi per adattà u culore di fondo di l'app à i culori in u video chì hè ghjucatu. Ancu novu hè un modu scuru ancu più scuru, chì face chì u culore neru si distingue ancu megliu nantu à i display AMOLED di telefoni è tablette (sarà ancu dispunibule nantu à u web è smart TV).

Infine, a nova aghjurnazione cambia i ligami di YouTube in e descrizioni di video à i buttoni è riduce i buttuni Like, Share è Download. U buttone Unsubscribe hà ancu subitu un cambiamentu, chì hè avà biancu è biancu è a forma di una pillola. U mutivu di sti cambiamenti, secondu Google, hè di rinvià u focusu à u video player. L'aghjurnamentu seria à tutti l'utilizatori Androidua iOS duverebbe riceve in e settimane dopu.

U più lettu d'oghje

.