Chiudi annunziu

Unu di l'attrazioni principali di u prossimu più altu flagship Samsung Galaxy U S23 Ultra hà senza dubbitu una camera 200MPx. Apparentemente, serà custruitu nantu à un sensoru ancu micca annunziatu ISOCELL HP2. Avà una filtrazione hà colpitu l'onda per insinuà quantu puderia esse bè.

Sicondu comparativi ritratti, chì hè statu publicatu da l'oghje legendariu universu Ice leaker, serà capace di una camera 200MPx Galaxy U S23 Ultra piglia imàgini significativamente più nitide cà u sensoru 108MPx chì utilizanu currente è passatu Ultra. L'imaghjina pigliata da a camera 200MPx hè chjaramente più detallata, ma a quistione hè se stu dettagliu aumentatu serà utile per a maiò parte di l'utilizatori. Questu hè chì u S23 Ultra prubabilmente aduprà a funzione di pixel binning è piglià foto 12,5MP per automaticamente, è a qualità di l'imaghjini importarà più in questu modu. Sicondu una fuga più vechja, l'universu Ice ùn offre micca Samsung per u telefunu pussibilità piglià e foto in una risoluzione di 50 MPx.

Galaxy In l'area di a camera, u S23 Ultra puderia ancu vantarà un teleobiettivo cù stabilizazione di l'imaghjini sensoru. U telefunu apparentemente serà diversu - cum'è l'altri mudelli in a serie Galaxy S23 - aduprate u chipset Snapdragon 8 Gen 2, avè praticamente u stessu disignu è dimensioni cum'è un "futuru predecessore" ancu a stessa dimensione di visualizazione (vale à dì 6,8 inch) è l'ultimu ma micca menu ancu a stessa capacità di bateria (vale à dì 5000 mAh). A serie hè assai prubabile di esse lanciata in ghjennaghju o ferraghju di l'annu prossimu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.