Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hà publicatu i so risultati finanziarii per u terzu trimestre di questu annu. In una dichjarazione di stampa, u giant tecnulugicu coreanu hà indicatu chì u mercatu globale di smartphone serà debule in un futuru vicinu. Questa situazione ùn pare micca migliurà significativamente l'annu dopu, cusì a cumpagnia hà ridutta u so scopu di consegna.

Sicondu u novu nutizie di u situ coreanu NAVER citatu da u servitore SamMobile Samsung hà stabilitu u scopu di furnisce 2023 milioni di smartphones à u mercatu globale per u 270. Hè calata da u so scopu abituale di circa 300 milioni di unità, chì hè circa un quartu di tutte e spedizioni di smartphone. Samsung hà furnitu u più smartphones in 2017, cù 320 milioni. In quantu à questu annu, puderia spedinu circa 260 milioni di smartphones.

U rapportu sustene ancu chì u giant coreanu hà decisu di aumentà a parte di i telefoni flexibuli in i so spedizioni. Si dice chì l'annu prossimu vole furnisce più di 60 milioni di apparecchi in serie à u mercatu globale Galaxy S à Galaxy Z.

Chì Samsung hà stabilitu un scopu di spedizione di smartphone più bassu per l'annu prossimu avaria certamente sensu. L'inflazione hè crippling l'ecunumia glubale è a tensione geopulitica hè aghjuntu à questu. Inoltre, l'ecunumia glubale hè in una recessione, cusì Samsung prova di migliurà a so prufittuità.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.