Chiudi annunziu

App di navigazione populari Android Auto hè stata cun noi per più di sette anni è hà travagliatu in quasi tutti i telefoni per un bellu pezzu. Dopu avè aumentatu in silenziu i requisiti di l'estate, pare avà chì Google hè essenzialmente finisce u supportu per l'app per i telefoni più vechji cù un aghjurnamentu forzatu.

Google hà elevatu in silenziu i requisiti minimi di u sistema in lugliu à Android Una vittura, da Androidà 6.0 on Android 8.0 (Oreo). Mentre sta dumanda per l'aghjurnamenti futuri hè logica, pare chì u giant di u software faci un passu più.

In l'ultime settimane, alcuni utilizatori anu Android Auto hà nutatu chì e versioni più vechje di l'app mostravanu un pop-up dicendu chì un aghjurnamentu era necessariu per cuntinuà à aduprà. Sicondu elli, a finestra ùn sguasserà micca finu à ch'elli aghjurnà l'app, impediscendu di correrà nantu à i schermi di vittura. Questu pare affettà e versioni 7.0-7.7. Pò esse presumitu chì questu hè un cambiamentu chì hè almenu parzialmente fattu in cunnessione cù a preparazione per a liberazione di una aghjurnazione maiò, chì deve esse purtata una nova interfaccia d'utilizatore à l'applicazione (forse più tardi questu annu) Coolwalk.

Stu cambiamentu ùn deve esse per a maiò parte di l'utilizatori in ogni modu Android Prublemu di vittura perchè Android 7.0 è prima cumponenu menu di 15% di a distribuzione tutale da maghju di questu annu Androidu.

U più lettu d'oghje

.