Chiudi annunziu

Street View di Google hè un modu faciule per vede quasi ogni strada di u pianeta in 360 °, perfetta per avè un'idea di induve andate o solu per esplorà u mondu da u cunfortu di a vostra propria casa. Mentre chì l'app Google Maps hà longu offre un modu faciule per saltà in Street View, per Android a iOS Ci hè ancu una applicazione Street View dedicata.

Questa app autonoma hà accoltu dui gruppi di persone diffirenti - quelli chì vulianu navigà in Street View è quelli chì vulianu cuntribuisce e so propria imagine 360. Cù l'app Maps più populari chì integra cumplettamente Google Street View è Google chì offre l'app web Street View Studio solu per quelli chì volenu aghjunghje cuntenutu, a cumpagnia si prepara à finisce l'app mobile separata.

Hè mintuatu in l'ultima aghjurnazione di l'applicazione Street View, vale à dì quella à a versione 2.0.0.484371618. In l'annunziu, Google dice chì ritirarà u titulu u 31 di marzu di u 2023, è urge à l'utilizatori esistenti à cambià à Google Maps o a piattaforma Street View Studio. Tuttavia, una di e funzioni chì hè completamente annullata cù a terminazione di u titulu di Street View hè "percorsi di foto". Photo Paths, chì hè stata lanciata per a prima volta l'annu passatu, hè stata pensata cum'è una manera di permette à quasi tutti cù un smartphone per cuntribuisce foto simplici 2D di strade o camini chì ùn anu micca statu documentatu da u serviziu. A cuntrariu di tutte e altre funzioni, ùn ci hè micca sustitutu per Photo Paths in l'applicazione mobile o desktop. Almenu micca ancu.

U più lettu d'oghje

.