Chiudi annunziu

A squadra originale Androidu passatu u weekend passatu è u luni dispelling qualchi cuncepzioni sbagliate nantu à a creazione di u sistema operatore mobile più diffusa d'oghje, in particulare in relazione à l'iPhone. Dentru quellu co-creatore Androidu Rich Miner hà spartutu un rende di u dispositivu Google G1, chì precede u primu iPhone.

U rende mostra cumu u Google G1 (o HTC Dream o T-Mobile G1) pareva cinque mesi prima di a presentazione di u primu iPhone (vale à dì, in l'estiu di u 2006). Era un telefuninu slide-out cun un teclatu QWERTY cumpletu cù una sfumatura quasi neon di verde chì pareva sbuccà quandu era chjusu. U logu di Google in cima manca hè ancu verde, cum'è i dui buttoni fisici per email è back - l'ultimi forse solu per un input di simboli più veloce.

À u fondu sò quattru buttoni per risponde à a chjama, rifiutà a chjama, in casa è in daretu. À a diritta di questi hè un anellu circular chì, Miner spiegò, era "una di l'opzioni per entre cù u muvimentu direzzione è spinghje u centru per selezziunà, micca rotate".

Quandu Google è HTC anu lanciatu u dispusitivu dui anni dopu, pareva assai diversu. Un quinto ("menu") è un trackball sò stati aghjuntu à i quattru buttoni sopra citati. Un altru cambiamentu notevuli era a ligera curvatura di a parte inferiore versu u fronte è a rimuzione di l'anellu sopra citatu.

Intantu, hà datu a squadra originale Androidvoi chjaramente chì Android era sempre destinatu à cumpete cù Microsoft, micca Apple. In particulare, era suppostu di cumpete cù u sistema Windows Mobile. Miner hà aghjustatu chì Google hè attivatu Android è i navigatori Internet (Chrome) hà vistu cum'è qualcosa chì puderia impedisce à Microsoft di guadagnà a dominanza in u campu di u software. Cume hè fattu tuttu, ma sapemu digià. Mobile Windows fiascatu è sbulicatu u campu, Android hè u sistema mobile più diffusa.

Android pudete cumprà u telefunu quì

U più lettu d'oghje

.