Chiudi annunziu

Samsung hà guadagnatu u titulu di u megliu patronu in u mondu per a terza volta in una fila da a rivista americana Forbes. U giant tecnulugicu coreanu si trova à u capu di u ranking di l'imprese 800, chì sò stati evaluati da i so impiegati da quasi 60 paesi di u mondu, cumpresi USA, Gran Bretagna, Germania, Corea di u Sud, Cina, India o Vietnam.

I participanti di l'indagine, nantu à quale una agenzia tedesca hà cullaburatu cù Forbes Statista, sò stati dumandati à valutà a so vuluntà di ricumandà i so patroni à i membri di a famiglia è l'amichi. Sò stati ancu dumandati à valutà l'imprese in quantu à l'impattu ecunomicu è l'imaghjini, l'uguaglianza di genere è a rispunsabilità, è u sviluppu di talentu. L'impiegati di Samsung eranu trà quelli chì anu a più alta satisfaczione di u travagliu. In totale, più di 150 XNUMX impiegati anu participatu à a valutazione.

Un fattore chjave chì cuntribuisce à a validità di l'indagine hè chì ùn pò micca esse realizatu da e cumpagnie stesse. Ùn ponu micca reclutà rispondenti à l'inchiesta è i so participanti sò garantiti l'anonimatu.

Samsung, chì hà attualmente più di 266 mila impiegati, hà lasciatu giganti cum'è Microsoft, IBM, Alphabet (Google), Apple, Delta Air Lines, Costco Wholesale, Adobe, Southwest Airlines o Dell. Inoltre, hè statu chjamatu unu di i migliori impiegatori per i recenti graduate.

U più lettu d'oghje

.