Chiudi annunziu

Stu ferraghju era veramente occupatu. Samsung ci hà mostratu un trio di novi telefoni è un trio di novi pasticchi, cù i dispositi chì portanu u moniker Ultra chì si distinguenu chjaramente da e duie linee di mudelli. Avemu avà ricevutu i Galaxy Tab S8 Ultra è hè un veru mostru. À u listessu tempu, ma dinù u rè di pasticchi cù Androidin. 

Samsung vulia solu scappà di a cumpetizione è intruduce qualcosa chì ùn hè micca ancu in u mercatu. Subitu dopu à a prima cunniscenza Galaxy Vi ricunnosce chjaramente u Tab S8 chì hà successu. U dispusitivu hè enormu è u cutout in a visualizazione per un paru di càmera hè inusual (hè una camera larga è una camera ultra-larga, chì sò tramindui 12 MPx). Altrimenti, à u primu sguardu, hè in realtà un classicu "ace ottu", solu ligeramente overgrown.

Contene un display di 14,6 ", chì hè 37 cm in diagonale, a risuluzione hè 2960 x 1848, è ancu s'ellu u ppi hè solu 240, certamente ùn importa micca, perchè tene a tableta un pocu più luntanu da u vostru corpu, per esempiu. , un telefuninu. U lettore di impronte digitali hè direttamente in u display. Ma u pesu cresce ancu cù a dimensione, per quessa, deve esse cunsideratu chì u 726 g serà notevuli, micca solu quandu viaghja, ma ancu durante l'usu normale.

Tuttu era pensatu 

U cunsumu di cuntenutu audiovisuali hè ancu sottumessu da quad stereo speakers cù sonu da l'attellu AKG, chì u fabricatore vanta ancu nantu à u corpu di u dispusitivu è Dolby Atmos. Truverete ancu una S Pen ghjustu in u pacchettu, cusì chì pudete aduprà tutti i vantaghji di a tavuletta immediatamente dopu à unpacking, micca cum'è cù Apple, induve duvete. Apple U lapis pò esse compru per uni pochi milla più. Ma avete da cumprà u teclatu, quandu quellu cù touchpad hè ancu dispunibule quì. In ogni casu, avemu ancu dispunibile cù a tavuletta per a prova, è iè, hè retroilluminata.

Hè un dispositivu impressiunanti, solu per fighjà. Ma ciò chì detract da u so lussu sò l'impronte digitali omnipresente. Ma hè digià chjaru chì in termini di valori di carta hè u rè Android di tablette, chì in certi rispetti supera ancu l'iPad Pro. Aghjunghjemu ancu chì a camera posteriore hè 13MPx cù focus automaticu è seguita da una camera ultra-larga-angle 6MPx cù flash. U prezzu cunsigliatu parte da CZK 29 per a versione Wi-Fi 990GB.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u Tab S8 Ultra quì

U più lettu d'oghje

.